16 marca 2010

Šak som prišol na nakúp

príspevok nám poslal šofér76

Miesto činu: Košice, parkovisko obchodného centra OPTIMA
Dátum: 13.2.2010, 15:25
ŠPZ: KE545GY
Indikácie: Čiarosleposť a parkovanie nakrivo
Značka auta: Peugeot
Diagnóza/K fotke autor píše: Šrác alebo čaja prišli na nákup a asi sa im zdalo, že miesta na parkovanie je aj napriek snehovej nádielke a zle odhrnutému parkovisku dosť. Však ostatní môžu parkovať až na Pereši, hlavne, že ja má miesta dosť.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. Je to parkovanie na debila. Parkovacie miesta su tu vidim dost siroke, takze dovod nemohol dotycny mat. No musim dodat, ze v pripade uzsich miest chapem pohnutky cloveka zaparkovat cez 2 miesta. Sam to niekedy robim, ked vidim, ze vedla stoji nejaky skoro vrak,ktoreho majitel nebude mat problem opret/buchnut svojimi dverami do mojho auta..a takych preliacenin som si uzil na kazdom aute par. Ludia nemaju respekt k cudziemu majetku a zavist Slovakov je nekonecna...chlapec ma nove/pekne auto, tak mu do toho aspon je*nem...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drzák jede akísi, dovolil si zaparkovať auto tak, aby si ho nepoškodil a kopu zľadovatelého snehu pred ním. To je ale drzosť !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Párkrát sa mi stalo, že som si našiel takto zaparkované auto. A nebola to moja vina. Odstavil som na normálnu ohľaduplnú vzialenosť od najbližšieho auta, ale kým som sa vrátil, okolité autá medzitým odišli a prišiel niekto iný... Netvrdím, že toto je ten prípad, ale je to úplne bežná situácia. Aj pri parkovaní pozdĺžne, aj kolmo alebo šikmo. By som sa nas..., kebyže ma v takej situácii niekto odfotí a hodí sem.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!