07 októbra 2009

Asi reakcia jedného z tu uverejnených

Uverejňujeme to tak, ako sme to dostali. Bez odstavcov a s chybami.


Ano parkujem ako dabil a mam nato dobri d.ovod. Parkujem zvycajne cez
dve miesta a podobne na travniku nie naco ho budem kazit. Dovod? proste
preto lebo ja nechcem aby sa vedla mna niekto postavil aj ked idem na
uplny koniec parkoviska vzdy sa musi niekto vedla mna postavit a ja si
to neprajem lebo vedsina ludi je taka bezohladna a tupa ze pri otvarani
dveri mi dodrbu to moje auto. Nech sa vam paci mozete mi prist spocitat
oderky na mojom aute ktore som si vobec ale vobec nezavil sam, a aby ste
vedeli vzdy budem parkovat ako debil teda ako mudri clovek lebo mudri si
chrani svoj majetok a stra sa onho a len debili robia to ze ho
poskodzuju inym. Este chcem podotknut na to ze vseda je teraz moda robit
extremne uzke parkoviska ved to je absurdne ako potom normalny clovek
vystupit z auta ked auto ma na sirku 180cm a parkovisko 200cm a mi chce
povedat ze tych 10 a 10cm z ruhej strany mi ma stacit nato aby som
vystupil ? Prosim vas sa uvedomte. Keby ste mali aspon trocha rozumu tak
celu tuto kampan zrusite je to trapne racej keby ste bojovali zato aby
urobili lepsie parkovacie miesta teda aspon sirsie, mozno za lepsie
cesty na slovensku ale to by som este ozelel, ale to ze pridem k autu a
je doodierane od nieakych debilov to by nasralo aj vas, takze ja urcite
budem parkovat cee dve miesta

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

19 komentárov:

  1. Ja si myslim ze ma pravdu. Aj ja to takto uz budem robit, lebo moje dvere vyzeraju ako po vojenskom utoku. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a mna tie moje dvere vobec neseru, nepovazujem auto za majetok, ale za dopravny prostriedok, ide aj s poskrabanymi dverami

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný povedal(a)... @ Streda, 2009, október 7 14:40

    SUHLAS!!!!
    a len tak mimochodom, hanbila by som sa za tie chyby... jasne vypovedaju o tom, aky clovek asi reakciu pisal (myslim povodneho autora, ktoremu nestacia dve parkovacie miesta)
    a nehovorte mi laskavo o tom, ze na nete sa vsetko pise inac - tupost v gramatike je rovnaka ci na nete, ci na papieri!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Apropo... parkovacie miesto...10cm z jednej strany 10cm z druhej, aj na vedľajšom parkovacom mieste je to tak a to znamená 20cm auto od auta či...? Jazdím 15 rokov a nezdá sa mi, že by boli autá tak blízko keď zaparkujú. Hm, ak si teraz chceš urobiť vôbec vodičák, tak cúvaš a parkuješ na centimetre, inak ho nedostaneš. A nebojte nič, máte milí debili aj moju podporu, lebo debilita je to za čo v podstate nemôžete, je to totiž DIAGNOZA....

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D svojim sposobom ma chalan pravdu ale iba ak vlastni daku masineriu bo pri dakej beznej fabke abo tak to moze byt podla mna jedno mozno 1 rok sa oto bojim ale potom to uz je aj tak do... od posypov a podobne ze to je jedno :-) ja mam pouzity citroen dovezeny z rakuska 10 rokov lak jak novy po jednom roku na SVK mam dubanceky od odletujucich kamienkov a podobne takze odery od dveri by som neriesil mimo toho ze neviem ako on ale moja auto ma po obvode ochranu plastovu listu ktora jedina prichadza do kontaktu od dveri

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mimochodom 20cm bocny odstup od aut je malo ked vo vedlajsom aute sedi slecinka, alebo sproste decko co sa nevie uvedomit a rozdrapi dvere jak doma na hajzel. Ja si viem auto zaparkovad do medzery o nieco vecsej ako je auto samotne, ale co z toho ked sa vratim a auto je tuknute z predu aj zo zadu, lebo niekto je lenivy si cuvnut, alebo sa pozret kolko ma miesta a jednoducho sa pretlaci cez moje auto von.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja iba k tomu tolko ze takyto sprosty dovod nikoho neospravedlnuje... povedzme si narovinu - komu sa nikdy nestalo ze by pri vystupovani tukol do vedlajsieho auta? a urcite si tymto ze nahovno zaparkujes neochranis auto bo ja osobne by som fsetkym takymto "premudrelcom" obisiel auto klucom... off...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A autorom plne suhlasim, okolo parkuju sami idioti a ja mam tiez doodierane auto, človek sa na to auto narobi, stara sa o nho a potom pride dementak nejaky a dooraza vam auto... plne suhlasim s prispevkom autora...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. budem parkovat tak ako chcem ..... zamedzujem tomu aby na mojom aute vznikala skoda cize je mi absolutne jedno ze niekto nebude mat kde zaparkovat lebo ja ho v tom obmedzujem.ako te je anonymovy zo Stredy, 2009, októbra 7 14:40 jedno tak by ma fakt zaujimalo ako to jeho auto vyzera.... mne to rozhodne nieje jedno a preto takto parkujem...
    matus

    OdpovedaťOdstrániť
  10. zdar
    hmm neviem odkial zobral tu sirku parkovacieho miesta. podla platnej normy STN 73 6056, priloha 4 cl. 19 je sirka kolmeho parkovacieho miesta skupinu vozidiel 1 a podskupiny 01 a 02 2.4m a vo vynimocnych pripadoch (rekonstrukcia existujucich historickych budov) je 2.25m, ale v ba tuto sirku nepovoluju a to by ma zaujimalo kde ano. ak niekto vie tak nech da vediet.
    jo a chlapce tie 2 m co tu pises, ak rpestanes parovat na chodinku ktory ma dost casto 2m a zaaprkujes normalne na parkovisku mas dost miesta na vystupenie aj nastupenie.
    poodierane auto mam aj ja za ze parkujem tam kde sa dam a ten vedla je nesikovny a buchne do dveri, ale normlane zmyslajuci clovek otvara dvere tak aby neodrel sebe aj susedovy vedla neho.
    andrej

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mozem ti to kludne povedat, mam 5 mesacne auto, a uz su na nom skrabance, pretoze tomu sa neda zabranit, ale je to stale o tom,z e slovaci povazuju auto za strasny majetok, nebodaj az investiciu :) ale staci sa ist pozriet niekam inam na zapad, tam ludia vyznavaju ine hodnoty ako su auta ( najlepsie do talianska alebo do francuzska, kde je kazde auto tuknute :))) , ludia sa tam usmievaju a nie mracia

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Minimálna plocha jedného parkovacieho miesta v zmysle STN 73 6056 je 11 m2 (2,2 m x 5 m)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ad: Anonymný povedal(a)... @ Piatok, 2009, október 9 9:00
    vies mi povedat clanok v ktorom to je, lebo ak mas tu normu tak nenapises dlzka 5. to nie je pri ziadnom parkovacom mieste. dlzka 5m je vymysel architktov a ich biblie neifert neff.
    ale aj tak mas 2,2m a nie 2 m ako pisal ten trulo

    OdpovedaťOdstrániť
  14. "ja iba k tomu tolko ze takyto sprosty dovod nikoho neospravedlnuje... povedzme si narovinu - komu sa nikdy nestalo ze by pri vystupovani tukol do vedlajsieho auta? a urcite si tymto ze nahovno zaparkujes neochranis auto bo ja osobne by som fsetkym takymto "premudrelcom" obisiel auto klucom... off..."
    Napriklad mne sa to nikdy nestalo. Ono len staci neotvarat tie dvere ako doma na stodole, ale podrzat si ich rukou. Nemam potrebu nicit cudzi majetok, co uz umyselne alebo neumyselne. Pre niektorych ludi je auto viac, ako dopravny prostriedok. Niekto ma ako hobby futbal, niekto vlaciky, no a niekto (ako napr. aj ja) auta. Preto mi vadi kazdy, aj malicky, skrabanec.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Si dilinko, radšej povedz že máš problém sa trafiť medzi dve autá a tak máš tú tvoju popolnicu celú doudieranú, určite si s tých čo by si dali za korunu do kolena vŕtať a chodia okolo auta s kapesníkom, auto je na vozenie dilinko a opotrebúvava ak ho chceš mať na celí život a bez škrabančeka tak si ho zaparkuj do obývačky a pozeraj sa naň, pretože keď bud menej takých ako si ty na ceste bude aj menej odretých aút!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja som dnes sadol vecer do auta a zhodou okolnosti jedno auto cuvalo na parkovacie miesto predomnou ... zaparkoval by si tam bez problemov aj hocijake combicko a nediv sa svetu s obycajnym malym sedanom cuval ten kreten ci pani vodicka dokym sa mi neoprel o auto ... nebol to naraz ale citil som a pocul ako mi nacuval do auta ... nakoniec odysiel prec lebo tam nedokazal ani zaparkovat ... takyto vodici su vsade a co ja som uz vsetko videl .. ako auto trieskalo do auta pred a za dokym sa nevotrelo medzi ne som videl nazivo neraz ... za take nieco by som bral vodicaky za umyselne poskodovanie cudzej veci a perlicka na zaver ... raz ked som siel do stareho auto z bloku nasadnut ... pozeram a z predu buchnute .. naraznik blatnik a svetlo .. preliaceniny a zosuchana farba (nie len tuknutie) za stieracom nic nikoho nikde .... ved co ...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Je to debil a este k tomu negramotny.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!