03 januára 2010

Mentálny invalid parkuje

príspevok nám poslal Dagdo

Miesto činu: Zvolen, roh ulice 29. Augusta a parku Ľ. Štúra
Dátum: 24.10.2009, 10:25
ŠPZ: ZV777BC
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Mitsubishi Pajero
Diagnóza/K fotke autor píše: Šťastný to človek.Bol v správny čas na správnom mieste a vyšli mu pekné ŠPZ-ky, takže si asi myslí že „papuča“ nehrozí. Typická ukážka arogancie peňazí. (P.S.:o 25 m boli dve voľné miesta)

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

5 komentárov:

  1. Na tej fotke vela nevidno, co tam ale vidiet je, je ze na mieste pre invalidov rozhodne neparkuje. A inak hlaska " Typická ukážka arogancie peňazí" je kvalitna perla

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ludia prajem vám aby sa vám stala taká milá vec ked budete fakt súrne potrebovať zaparkovať a nebudete mať kde a potom si zaparkujete kde nemáte lebo vás to napadne a dojdu policajti a pekne vás s inkasujú!!! A ja si tiež budem parkovať ako chcem ja pretože ne raz sa mi stalo že niaky pri.ebaný človek mi obil auto dvermi, ak mi budete platiť za spôsobené škody tak budem parkovať normálne radšej si zaplatím niakych 20eur za papuču než by som mal pratiť lakovanie dverí. Zedli ste mi.
    Vždy sa parkovalo na p1ču a aj sa bude tomu nezabráni nikdo ani vy ani posratý kukláči ktorý sú beznádejní prípady a nevedia si nájsť prácu. Nech dojde niekdo z vás k niakemu holohlavému týpkovy s niakym mercedesom a ešte protekčnou SPZ a povedzte mu to rovno do očí že parkuje jak chuj, by ste sa zosrali doradu. Ste nuli ktoré stratili robotu alebo majú minimálnu mzdu a nemajú čo robiť a nikdo ich nechce zamestnať. Sa už zobudte ste na bode mrazu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 20€ ci kolko to je sa uz nebude platit pri takomto parkovani :) Ak to schvalia uz to bude stat 300€, takže som zvedavy kolko vodicov si rozmysli kde zaparkuje (ci na mieste pre invalidov alebo inde)... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 300 Eur sa mi zda malo, pokial je to taky mentalny invalid, ako autor prispevku o 14:18, pevne dufam, ze sa dockam doby, ked takato haved bude buzerovana z kazdej strany a nebude si moct dovolit taketo konanie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LOL autor co prispel 14:18 sa nemusi ani podpisavat. jeho prispevky bezproblemov clovek spozna :D ale aspon som sa pobavil. ako tu tak aj pri diplomatovi :D:D:D

    teraz k veci:
    za toto parkovanie by nemusel platit nic, takze maximalne prelakovat dvere, aj ked to neprajem nikomu.
    dovod je jednoduchy:
    chyba vodorovne dopravne znacenie a este ktomu je aj zvysla znacka obratena opacne.
    na to by sa sice dalo namietat ze auto prislo z protismeru, ale z fotky neni zrejme, ci s jedna o cestu obojsmernu, jednosmernu, ci parkovisko, pripadne ine miesto mimo cesty.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!