03 mája 2012

Pišta parkuje

príspevok nám poslal mar

Miesto činu: Detva, Tesco
Dátum: 26.5 2012, 12:02
ŠPZ: DTPISTA
Indikácie: Čiarosleposť, parkovanie na vyhradenom mieste
Značka auta: Škoda Fabia Rs
Diagnóza/K fotke autor píše: Tento parker takto parkuje každý deň. Aj pamäťová karta by mi bola málo. Vždy si to zaparkuje takto, hocako na parkovisku, alebo aj na ceste, kde je zákaz zastavenia. K štýlu jeho jazdy sa ani nevyjadrujem, v obci chodí minimálne 100 km/h a predbieha cez dve plné čiary. A najhoršie na tom je to, že mu to polícia toleruje. Kamaráti.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

102 komentárov:

  1. Lokalny gadzo. Hrdina iba v okrese Detva, ale inde mozno jazdi ako dochodca (pre istotu 40kmh na povolenej 60kmh).

    Treba galeriu jeho priestupkov oficialne podat na policiu (NIE mestsku! ).
    Po pripadnom vysledku "skutok sa nestal" treba kontaktovat inspekciu Ministerstva vnutra na presetrenie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj skusali sme zaznamy s kamery s auta nepomohlo ani vysie nielen v okrese

      Odstrániť
    2. skuste to poslat do TV

      Odstrániť
  2. na každú sviňu sa voda varí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chlapec by mal uz klinec v gume... takychto tupcov zboznujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento idiot chodi aj na tuto stranku,pamatam sa,ze uz si tu svoje parkovanie obhajoval a nadaval ostatnym co si to dovoluju. je to fakt debil, coskoro si to tu asi najde a tesim sa na jeho reakciu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu radost ti dilino nespravim :D mam na haku ked ze si to dovolit mozem DTpista

      Odstrániť
    2. Pre Pistu z Detvy
      Ma priamo dojimaju taki lokalni dedinski machovia co maju najlepsie (rozumej najnalestenejsie) auto v dedine a samozrejme to aj patricne prezentuju napr. sprintom po jedinej dedinskej ceste alebo takymto skvostnym parkovanim.

      Inak aby si bol v obraze tvoje auto je houno a hounom ostane ako kazda Fabia a aj keby ta Fabia bola RS.

      Tzv. sportove auto s 1.9TDI je len zly vtip.

      Odstrániť
  5. ze Fabia RS :-D takych mam najradsej, nema na RS,ale na nalepku este naskrabe. co uz, motor z kosacky,nevladal lepsie zaparkovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Asi tak, dieslový kombík z AAA (prvá známka kvality), tipujem to na SDI. Tá 100ka v obci, to je maximum na ktoré sa rozbehne keď sa púšťa zhora, z kopcov kde býva, to by bola škoda brzdiť, viete čo stoja doštičky, hoc aj v Tescu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. @ AnonymnýMay 3, 2012 01:16 AM

    to si pamätám aj ja, len je zaujímavé že som to tu nikde nevedel nájsť, bohvie či zas adminovy tejto stránky DTPISAT nevolal/nepísal a ten to radšej stiahol, tak sa stratil aj jeden príspevok Passatu čo parkoval na chodníku... a keď admin stiahne aj tento môj príspevok tak je to úplne jasné...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hellou :D no tak Je to 1.9 TDI auto je jedno skade je podstatne je ako chodi nie vsetko co je na drziaku spztky je povod auta a dalsia vec asi aj toto dam stiahnut lebo admin sa dost dobre boji :D a dalsia vec co riesite ako chodim a parkujem je to slobodna vec s pozdravom DT pista

    OdpovedaťOdstrániť
  9. LOL. fobia z AAAauta, typujem ze nosniky su dva krat rovnane a zvarane. Ale hlavne ze majitel sa hra na velkeho pana. Sak ale nevadi, mi normalny budme radi ze sme inteligentnejsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To auto neni s aaa auta :D takze asi tak cisty dovoz .D

      Odstrániť
    2. PRE May 3, 2012 11:07 AM

      Jasne :-D to si majitel kupil podlozku pod SPZ od AAAuto a namontoval na auto aby vyzeral cool.

      Uz tomu aj verim.

      Odstrániť
    3. nie to auto je dovezene s vonku a dane na predaj do AAA auta mojou osobou nakolko som si auto stiahol s predaja tak ramiky na spz ostali take a co poserem sa ? je mi to uplne jedno co tam je natom ramiku s pozdravom DT pista

      Odstrániť
  10. zas si to ne-raz posral pista
    kde je tá slubovaná sútaž
    fotky ako vzorne dodržiavaš pravidlá cestnej premávky
    si asi mlátil slamu - z huby rit
    no čo už
    ked na to nemaš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ok ak sa pozname kludne poriesime :D napis na fbcku alebo napise sem kto si a dame tie preteky kludne som za

      Odstrániť
  11. nevidí si na konec nosa, ako by mohol videt na com zaparkoval

    OdpovedaťOdstrániť
  12. podla tej znacky je jasne, ze je protekcna. ale ked sa raz v tom super aute zabije, tak mu ta protekcia nepomoze ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je na tom protekcne ??? taku znacku si vie kupit kazdy ***** vid DTPISTA ;) protekcne vyzerajú uplne inac ;)

      Odstrániť
    2. Protekcne znacky mam vzdy na autach typu 666 a tak ale napokon to uz zacal zrebovat pocitac v kazdom okrese tak protekcne znacky sa zacinaju davat tieto :D takze asi tak si myslis ze len tak s pici davam 366 €na znacky?? no tak pomlc :D s pozdravom DT pista

      Odstrániť
    3. pre DTPistu :

      Cize to mame chapat tak ze si echt bohaty.
      Ale nie az tak aby si za 5EUR vymenil AAAuto podlozky pod SPZ za normalne, ci si dokonca kupil nove auto.

      Odstrániť
    4. nho aut mam dost aj inych :D bohuzial na tomto ma odfotili :D dufam ze sa podari zavistlivcom aj ine moje auta pofotit :D aby tu nebola len moja Foobia :D je mi s toho len na smiech :D niesom bohaty to netvrdim ale ani svorc ale neriesim pojebane podlozky pod spz :D mat tieto tvoje problemy tak som uz uplne niekde inde :D DTPista

      Odstrániť
    5. Pre DTPistu :

      Si uz konecne uvedom ze ti nikto nic nezavidi - len niekto odfotil majstra sveta co jazdi na Fabii a parkuje ako dusevny invalid.

      Odstrániť
    6. boze aj na audinke tak parkuvam a co :P

      Odstrániť
    7. Pre May 4, 2012 03:54 PM :

      Pekne, ze si sa pochvalil.
      No zrejme trpis deficitom IQ ked nechapes ze ta fotia kvoli parkovaniu a nie kvoli zavideniahodnemu autu.

      Odstrániť
    8. AnonymnýMay 3, 2012 10:23 PM

      Ale **** máš 666 na autach, podla typu SPZ (alebo aj tie fotky po webe s tvojou SPZ), má táto ŠPZ už nejaký ten piatok/rok a značky sa žrebujú nejaký ten mesiac, ani by som sa nečudoval keby si to auto (hrču) kúpil z Áčiek už s tou ŠPZ a len kvôli tomu si začal hovoriť Pišta... a btw za takúto SPZ na takomto aute len primitív z dediny dá 366E, ktorého v škole všetci tĺkli a konečne sa môže s niečim ukázať.

      Odstrániť
    9. Poznam Tuna tohto chalaniska osobne a fakt ma vzdy specialnu spz na aute on si to vzdy vybavil a vybavi a nikdy zanu neplatil ani za DTPista

      Odstrániť
  13. sedlak s Fabiou, ktory sa hra na mafiana :-D
    Skus takto zaparkovat v BA alebo inom meste, mozno ti nieco z toho "auta" ostane.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skusil som a nic v pohode :D metsky mi dohovorili :P

      Odstrániť
    2. Pre May 4, 2012 11:02 AM :

      Vrele doporucujem pokusat osud, s tvojim sposobom jazdenia coskoro natrafis na PMJckarov alebo Kobru.

      Odstrániť
    3. natrafil som na pojazdny radar aj pjmckarov a pohoda dal som vodicak a do 3 hodin bol spet

      Odstrániť
    4. Pre May 4, 2012 03:52 PM :

      Ano uz ti aj verim ty mas imunitu v celom prilahlom vesmire.
      Normalne ti aj stromy pri ceste uhybaju - ale coskoro sa najde nezodpovedny strom ktory ti neuhne.

      Odstrániť
    5. bohuzial viem si to zariadit :D lebo keby si natolko inteligentny a vies ked spravis dopravny priestupok a nezapatis tak ti beru vodicky preukaz :D a dalsi postup je aky ?? no taky ze to ide na Dopravny inspektorat v tvojom okrese a tam sa to dalej riesi aha :D takze staci poznat ludi vo svojom okrese a nepotrebujem nic viac pozri ludia v okoli vedia ako chodim ako sa spravam atd a to mi staci nepotrebujem zakomplexovaneho debilka tu riesit ahoj

      Odstrániť
    6. Pre May 5, 2012 03:11 AM :

      Trosku nekonzistentny prispevok, ale zareagujem:

      Jazdit na hulvata si mozu dovolit pripady ako ty nanajvys vo svojom okrese/meste aj to za predpokladu ze z policie neodide tvoj znamy.
      Samozrejme vsetko ma svoje limity - aj celebrita ako Zitny isiel sediet potom ako spravil pruser (zabil dieta).

      Odstrániť
    7. ano tak toto mas pravdu s tym stebou suhlasim jasne ja mozem porusovat pravidla parkovat a robit si co chcem len do vtedy pokial nekomu nieco nespravim to je logicke keby nekomu ublizim tak po prve by sa to riesilo isto uz potom inac a po druhe robim tak chujovyni kde mozem kde nebaheju male deti a kde sa stat by nemalo nic vsak kto by chcel ublizit niekomu to zase nie NIKDY!!!!

      Odstrániť
    8. Pre May 5, 2012 04:15 AM :

      Stale to nechapes.
      Ty to robit nemozes a teda stale porusujes zakon.
      Len sa zatial nenasiel nikto kto ta za to sankcionoval.

      Odstrániť
    9. zakony su nato aby sa porusovali jezis pozri sa niesi ani policajt ani nic aby si mi dohovaral kasli nato ok?? fakt dik

      Odstrániť
    10. Pre May 5, 2012 06:24 AM:

      Nie nekaslem nato.
      Ty si taky klasicky slovacisko co tu porusi zakon, tu nieco ukradne a niekoho oklame/podvedie.
      Zijes tak ako ta vychovali. Na houno.

      Odstrániť
    11. ok tak zariad aby mi zobrali vodicak no ked si husty

      Odstrániť
    12. Pre May 5, 2012 05:48 PM :

      Neboj sa to pride samo, facka od osudu nemusi prijst len vo forme zobraneho vodicaku.

      Odstrániť
    13. hovno sa pise z V nie houno... :D

      Odstrániť
  14. Zdravim musim povedat ze musite tohto sofera spoznat osobne chodi a parkuje ako totalny debil vsade kde sa len da . To je jedno v akom meste,obci ale je to jeden drzi a arogantny sofer ktoremu sa vzdy vsetko prepecie a inac ma aj ine auta na ktorych je este vacsi debil . S pozdravom obcan Detvy .. Jan

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Je to smiešne, ako dokáže obyčajný zakomplexovaný trtko z Detvy postaviť na uši celé Slovensko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inac suhlas boza parkujem tak denno denne a cele slovensko koli jednej hlupej fotke sa tu ide zblazdnit :D s pozdravom DTPista

      Odstrániť
    2. tu nejde o fotku, ale o trtka, a tym si ty - Pista. ani fotka, ani auto za to nemozu

      Odstrániť
  16. Neviem čo sa hádate s týmto pánom!!!Klesáťe pod jeho úroveň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne ale som mlady 22 rocny Frkan :D DTpista

      Odstrániť
    2. Pre DTPistu:

      Ved klasicky pripad - nevybureny "superman" ktory este neskrizil cestu niekomu kto ho prefacka - ci uz obrazne alebo doslovne.

      Taki tu boli a svoju cestu ukoncili napr. v strome pri ceste pod Tatrovkou (staci pozriet spravy) alebo ich odchytila Kobra a riadne skasirovala.

      Ale tebe sa to samozrejme nemoze stat lebo nas o tom presvedcis v dalsom prispevku.

      Odstrániť
    3. nevravim ze nemoze ale mozem si dovolit urcite veci a zase si zajazdim sem tam na dialnici ako debil a zaparkujem na parkovisku neako exttra ako soferovat ozraty atd... nemyslis ??

      Odstrániť
  17. nebolo by dobre prestat sa venovat pistovi z detvy, chudak si musel prestahovat pocitac na zachod a teraz si honi pri kazdej novej zmienke o nom. vsak je ako kotleba, ked novinari o nom prestanu pisat, nebude zaujimavy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla seba sudis mna vsak debil ???

      Odstrániť
    2. to si mam vzdy vyhonit pri zmienke o pistovi? prilis vela by si chcel, somarik

      Odstrániť
  18. Podľa tých komentárov, ktoré čítam, by si ten debilko PISTA zaslúžil vlastný tag :D Ak chodíš do BA a správaš sa aj tu ako na dedine, tak si mal jediné šťastie, že si ešte nestretol mňa... Sedlákom ako ty nepomôže odobratie vodičáku, takým treba dať na p..u, potom sa môžeš ísť vyplakať známemu na dopravnom inšpektoráte u vás na vidlákove!!! Myslíš, že by som z toho niečo mal, keby som ti vybil zuby??? Aj ja mám známych, nikdy som ich nevyužil, na rozdiel od teba!!! Doprajem ti šmyk a pevný strom okolo ktorého sa obkrúť strechou svojho superšportiaku!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ok pojeb sa buzerant kokotsky ja tebe doprajem celnu buracku s kamionom jaj tazky frajer lebo si prijebany blavak :D ujeb

      Odstrániť
  19. tu je kokot DTPista http://m3.aimg.sk/fdetail/mf_380625850_f90bd51b162ec34e4f2a643f561ce0e6.jpg

    kto ho stretnete prijebte mu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pista potvrd nam ci si to ty.

      Odstrániť
    2. ano ja osobne a co ma byt :P

      Odstrániť
    3. Aby som nesiel do Detvy zbytocne.

      Odstrániť
    4. ok kludne mozes :D tesim sa aj chalani sa tesia co sa stebou porozpravaju

      Odstrániť
    5. haha, look at that fat slob !

      Odstrániť
    6. Pre May 6, 2012 09:45 AM:

      Ako pozeram fotku kamaratov nemas tak si nefandi.

      Odstrániť
    7. lol fotka hovori kolko mam kamosov kokot :D ujeb velky

      Odstrániť
    8. Pre May 7, 2012 07:17 AM:

      Vyzor mojko ti nedava velke sance na kamosov.

      Odstrániť
    9. nevolaj ma mojko kurva ci si buzerant ?? nahodov myslis si velmi zle kamosov aj bab po kokot nemam rad kokotov co nepoznaju a picuju

      Odstrániť
    10. tak ho volajme jednoducho a nežne - pupuš. to bude asi najpresnejšie

      Odstrániť
    11. Pre May 7, 2012 12:37 PM:
      hlavne ze ti nevadi nadavka co tu niekto napisal predtym.

      Z expresivnejsieho oslovenia odvodzovat moju sex. orientaciu to je aj celkom vtipne.

      Ale spat k teme: v skratke to napisem tak ze bude dobre.

      Odstrániť
    12. To je kokot od nas zo skoly tusim, jak ho uvidim parkovat, benzin, zapalovac a este mu ujebem jak to dojde hasit :)

      Odstrániť
    13. http://specialneecv.sk/znacka/3751

      Odstrániť
  20. Zdravim poznam tohto typka s videnia na autach beha ako kokot a parkuje tiez ale nechapem ze nikto stym nic nerobi minule som si ho odfotil na DI v BB kde stal krizom na parkovisku a blokoval vsetky kie a pil tam kavu s dopravakmi .... Tak ako to uz poriesit aby ten debil sa ukludnil ???
    S pozdravom Peto s BB

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Neviem prečo sa rozčuľujete. Ako keby ste nepoznali staré známe: "Daj kokotovi rozum, obserie ti ruku". Takže aj vodičák určite dostal len vďaka známostiam. Toť všetko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nho chybali mi 4 body to mas pravdu ale spravil som :D

      Odstrániť
  22. Na místě zakázaného parkování zastavil řidič Favorita. Na chvilku si odskočí. Když se vrátí k autu, čeká na něj policista a táže se ho:

    "Je to prosím váš vůz?"

    "Ano? odpoví řidič."

    "Tisíc korun." řekne policista

    Řidič se zasměje a řekne: "Dobře, přidejte pět set a auto je váše."

    OdpovedaťOdstrániť
  23. heeej Pista
    prid do Kosic, dam ti sam tak na picu ze budes z toho posraty aj za usami
    mne sa kvoli tomu jebat do "zaprdenej cigarety" nechce

    bud taky dobry, prid si pre facku na ten sprosty bravcovy ksicht

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jaj kokot ak neco chces tak dojdi heheh :D velky frajer len na nete takych uboziakov mam rad :D a tvoje foto keby som videl sa pogrdzam kokot tak sa uvedom

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Akoze citat to tu bola dost sranda....... ja vas ludia nechapem na co tu pisete ked vidite ze proste je to socka ktora nedokaze bez svojich znamosti spravit nic, ma auta, a? tisic ludi ma viacero aut, ma znamosti a? rovnako ma tisic ludi znamosti a ovela vyssie ako na "spravnych miestach v dedinke" a v zivote ich nemuseli pouzit, takze je to skor na smiech citat si tu ako sa chvali v podstate stale len cudzou robotou. Chybali mu styri body na testy na vodicak co od neho cakate?? :D sprava sa rovnako ako jazdi a je na to hrdy, clovek bez stipky rozumu a cti... prvy zmienka o tom ze si ho niekto pocka a co spravi? pouzije zase len kamaratov presne ako to pisal... niekto to tu uz krasne vystihol, mysli si ze je niekto, a pri tom ked odmyslis "kamaratov" je nikto...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale vsak toto je prave ta neskutocna sranda, takto si z neho utahovat a on ani len trosicka nechape, ze to je schvalna provokacia a recesia. To je tak krasne prvoplanove, ze sa mi az nechce verit ako moze byt tak naivny a hlupucky ze sa toho chyta
      ROFL
      :-))))

      Odstrániť
    2. ja si robim s vas picu :D bohuzial nepoznate a vravite takze .............. asi tak ty co ma poznaju vedia kto som co som

      Odstrániť
  26. nuz hehehe spravnych ludi len v dedinke :D ak myslis Bansku bystricu dedinkou tak fasa som sa pobavil :D asi nikto som tazko ked mam kamaratov na spravnych miestach :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vlastne sa ani necudujem ked ta dokaze pobavit toto, proste detska radost, dieta aj drobnost potesi :) co sa toho tyka podla vyznamov mesta uvedenych v slovnikoch cele Slovensko nema mesto... a strasne si sa dal teraz sam dole, si niekto lebo mas kamaratov na spravnych miestach? nie si obycajny prizivnik ktory sa prizivuje na tom ze ma kamaratov ktory nieco dokazali... clovek je niekto ked dokaze v zivote nieco sam a nie podla toho co dokazali jeho kamarati :D

      Odstrániť
    2. si sa dala sama dole lebo som nieco musel dokaza aby mi mohli pomahat musim im to neako oplatit nemyslis ??

      Odstrániť
    3. Pre 11. mája 2012 20:18:

      A nobelovku za tie "zasluhy" nechces ??
      Cim takym statocnym si si ziskal znamosti zeby uplatkom alebo sa s dotycnymi poznas zo skoly, ci chodite spolu pit do rovnakych pubov ?

      Odstrániť
    4. ak potrebuju zriesit neake veci oni tak to riesim a ano aj zo skoly a aj s pubov :D a ak sa bere uplatok aj to ze maju zadarmo net od nasej firmy tak aj to :D

      Odstrániť
    5. aha a uz je to jasne :D net od ich firmy, takze robi v takej firme nieco, vedel som ze nieco taketo to bude, take ksichty ako ten jeho sa zamestnaju len tam :D teraz mi to vsetko doplo a kedze robi z netom mysli ze je pan sveta :D xD pane boze znamosti cez net zadarmo :D ja umrem xD a na to hore neviem ci im to nejako oplacas mozno analny s*x xD uplne jeden z tucta takych a mysli si ze je nieco :D

      Odstrániť
    6. jasne jasnovidec :D nezamestnal som sa ale vlastnim :D hehee a asi cely okres mam pripojenych :D:D

      Odstrániť
    7. vlatnis? no neviem do teraz sa chvalis co mas a aky si :D a napisal si ze z nasej firmy, tak neviem keby si sa drzal toho aky si tak by si napisal z mojej :D proste to ani neriesim... ja sem chodim aby som sa odreagoval staci ked si vzdy precitam tvoj koment tak ako vsetci co sem chodia tak ako to bolo vysse napisane :D

      Odstrániť
    8. mojej je len moja nasej je asi ked to maju viacery nemyslis :D

      Odstrániť
  27. Sedlák na Fábii... to je diagnóza. Na lepšie nemá tak aspoň takto si dokazuje že je frajer :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. hm no len nak ma na inom mojom aute odfotia co potom napises

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ono je to sranda pokial nikoho nezabije(myslim styl jazdy, cez obec 100km/h), potom to uz sranda nebude. Aj ked verim ze by sa chcel z toho cez konexie a prachy vylyzat.to bude ale tazsie uz. Len chudak to dieta, a rodiacia toho dietata ktorym sa to stane. Pista ked mas deti tak rozmyslaj...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je sam decko ...

      Odstrániť
    2. Decko niesom a zase jastne kto by chcel ublizit dietatu sice nemam ale chcem jastne a zase tam kde su deti alebo neco take tak sa spravam normalne Pista

      Odstrániť
    3. PRE Pistu:
      Podla toho co si tu napisal si osobnostne nezrely - a to je este opatrne tvrdenie napisane velmi diplomaticky.

      Odstrániť
  30. Aj tá posledná najšpinavšia šľapka na stanici je hrdá, že vyfajčí každému policajtovi a železničiarovi a považuje ich za svojich priateľov. A potom príde niekto normálny a šľapka je znova šľapkou. Tak dopadne aj Pišta. Teraz si myslí, aký je frajer. Dobrá je kniha Petra Pištánka Rivers of Babylon, len zatiaľ ešte nie je tretia časť, kde by mal byť kurič už pod drnom. Civilizácia, zdravý rozum a slušné správanie musia zvíťaziť aj nad Pištom.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Pišta žeriam ťa aj takých podobných so znackami DT BB a najma BR
    stare vyj***né vergle zaprdené po helmutoch s V6 motormi TDI, v koži a xenóny, to sú spravny páni ciet a ty si ich králom v širokom okolí máš aj značku s menom a podlozžky z aaa auto . si king
    rád á stretnem na ceste zamávam ti
    SI KING !

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Kazdemu raz nervy rupnu mne osobne si ukradnuty aj to ako vo svojom meste parkujes.. ale ver, ze raz ti to moze niekto schvalne spocitat koli tvojej tu prezentovanej aroganci.. a neposti ta neda ti prednost.. alebo ta dokonca sam vytlaci.. potom ti uz nepomozu znamosti.. vzdy premyslaj ako sa spravas k ludom ty ich sice nepoznas ale hociktori s nich ta mozu stretnut na cestach.. u nas v BB uz tak jeden frajer skoncil..

    OdpovedaťOdstrániť
  33. :D :D dt pišta si kupi tu kokotinu škodovkovsku a mysli si že ma ferrari :D len naneho raz dojde :D to mi pride ako keby ze si sadne do auta nejaky 10 rocny chlapec co prave pozeral rychle zbesile a tesi sa ztoho ze soferuje no yes .... No len pred plechacom v hrinovej sa da vela urobit stou tvojou kokotinou ( žehličkou na cesty )ale chlapec mal ked bol maly zapal mozgovych blan tak si teraz dokazuje ze nemal ale asi ho to poznamenalo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale ved bolo kupovane v AAAuto (podla podznaciek) takze Pista moze byt este rad ked Fabia nie je pozvarana z 2 totaliek.

      Odstrániť
  35. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!