04 apríla 2013

Zubiace sa auto na chodníku


príspevok nám poslala mia

Miesto činu: Bratislava, Jána Stanislava
Dátum: 19.3.2013, 15:30
ŠPZ: BA900VP
Indikácie: Parkovanie na chodníku na priechode pre chodcov.
Značka auta: Renault
Diagnóza: Na tomto mieste parkujú autá v jednom kuse, obvykle dve vedľa seba. Ja sa s detským kočíkom ešte ako-tak vytrepem, ale zaujímalo by ma, čo má robiť napr. chudák vozíčkar. Hlavne, že máme bezbariérové chodníky!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. ja na voziku by som mu vypustil gumy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja aj tomu autu,ktore kusok vytrca vpravo,pretoze ten tiez nestoji podla zakona.(5.metrov pred priechodom).

      Odstrániť
  2. Naco chodis s kocikom po vonku? Potom zavadzias autam, ktore tam chcu parkova... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!