20 apríla 2013

Čiarosleposť v Lamači


príspevok nám poslal inter1908


Miesto činu: Bratislava, Lamačská cesta 1/A, OC Galéria - TESCO
Dátum: 17.4.2013, od rána
ŠPZ: BA054AL,
Indikácie: čiarosleposť,
Značka auta: Škoda Felícia
Diagnóza: Mám rád toto parkovacie miesto, zväčša je ráno voľné,širšie ako bežné miesto a keď zaparkujem pri tom ostrovčeku, pohodlne otvorím dlhé dvere na obe strany. Že mi ho niekto sem tam obsadí, s tým sa zmierim, ale rozhodiť od hnevu ma išlo keď som videl takto idiotsky zaparkovanú felíciu ! Nie len že nevyužil celú šírku boxu ale ešte zúžil aj vedlajšie miesto, kde sa auto muselo natlačiť viac do tretieho boxu kde som sa zase natlačiť musel ja a ledva som vytrepal veci a seba von z auta. Očakávam že patrí niekomu zo zamestnancov OC, keďže tu zvyknú parkovať, ak ho vypátram, pridám aj reakciu.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!