05 septembra 2012

Odstup od priechodu by mu nezaškodil

príspevok nám poslal Kubo PB

Miesto činu:  Považská Bystrica, pred reštauráciou Námorník
Dátum: 10.6.2012
ŠPZ: PB954BP
Indikácie: Blokovanie výhľadu z priechodu pre chodcov
Značka auta: Audi
Diagnóza/K fotke autor píše: Kto ma audi môže parkovať všade. A ja tam parkujem kazdý deň a niekedy aj v protismere. A moje auto je pre policajtov neviditeľné.



___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

2 komentáre:

  1. Debilny magor si kupi staru vylietanu Audinu,vodicak spravi cez telefon aj to po znamosti,inteligenciu a uctu ku komucolvek nema,zato ma riadnu davku drzosti,arogancie a nerespektovania akychkolvek pravidiel,no a takto to potom vyzera.Som zvedavy keby nejaky vodic zrazil prave jemu niekoho blizkeho z rodiny len preto,ze sa blbec takto postavil a zabranil vyhladu ci uz nejakemu vodicovi alebo chodcovi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím, že je to magor, ale keďže takto parkujúcich je viac, ako by sa žiadalo, preto si musia aj vodiči dávať väčší pozor a neprefrčať okolo takéhoto prechodu pre chodcov, kde nemajú výhľad 50-kou s nohou na plyne. Ja vždy v takýchto prípadoch znížim rýchlosť až na 20-30km/h, aby som zabránil tomu, že zrazím chodca (môže to byť aj decko), ktorý sa skrátka nepozre, či môže a ja ho nebudem vidieť. Takže debil je parkujúci, ale sú nimi aj tí vodiči, ktorým je jedno, že nemajú výhľad.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!