06 októbra 2009

Parkovanie bez mozgu

príspevok nám poslal KX214

Miesto činu: Trnava, Tekela, poddimenzované parkovisku v strede sídliska
Dátum: 03.10.2009, 11:20
ŠPZ: TT925DX
Indikácie: Ignorancia alebo mentálna porucha?
Značka auta: Opel Tigra
Diagnóza/K fotke autor píše: Naša mladá susedka čajočka, zvykne parkovávať takýmto a obdobnými spôsobmi na parkovisku kde sa po 18 hodine už absolútne zaparkovať nedá. Prečo by so svojím vskutku obrovským autom hľadala alternatívu ako zabrať čo najmenej miesta. Takto je to pohodlnejšie. Jedná sa o jej celo i viacdňové parkovania, pričom ani po uvoľnení viacerých miest počas dopoludňajších hodín, nie je schopná auto preparkovať normálne.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

35 komentárov:

  1. Treba ju poslať do autoškoly na preskúšanie pravidiel cestnej premávky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lol ze na preskusanie pravidiel cestnej premavky :D povedz mi ktore z tych pravidiel porusuje? ale uznavam, ze toto je presne typ parkovania ako debil, nejde vzdy len o zakony...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. by som ta poslal precitat si ich aj teba :-)

    cajku by mal okrem pretahovania frajer naucit aj parkovat :-) ale ja viem ako by to dopadlo - on by stratil nervy, ona by sa nasrala a vecer by mu nedala, takze kasle na to, hlavne ak ma kam zasunut :-) vsetci su v klude len vodici okolo jej auta maju adrenalin. Co je koniec koncov pre neho fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ked neviete ako to presne bolo tak to nekomentujte trapnymi rečami !!!!! a ten kto to fotil nech to foti hned pretoze takto to uz bolo po 12-tich hodinach a tie auta poodchadzali len ona takto zostala pretoze bolo odcestovana!!!!!!dovi ubožiaci !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kriza. sak to je taka trubelka, co dostala vodicak za "klobasky" :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ved prave ze este aj po 12 hodinach to auto stalo presne tak ako ho nechala. Tak ho mala zaparkovat poriadne hned na prvy krat a nie takymto sposobom. A ten "niekto kto to fotil - ja" ma uz plne zuby tlkov a cajociek co si neuvedomuju situaciu s parkovanim a takymto jednanim prezentuju svoju inteligenciu. Apropos "anonym uboziak", ukludni sa a nabuduce si od dotycnej slecny, alebo jej fesaka vypytaj kluce ked ti je taka blizka, preparkuj to sam ked si frajer/caja a nedristaj tu chujoviny. Ak sa to bude opakovat, kedze sa to nestalo prvy krat, necham ju nabuduce odtiahnut. Ludia ktori tu takto parkuju, to chronicky opakuju, takze omyl je vyluceny. S pozdravom KX214. (A bacha na blbe reci)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kks jak ju dal... haha :-PPPPP dobreeeeee

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Myslim si ze u ide o nejaky osobny problem a preto mily KX214 prid osobne za nou alebo jej "fešakom" a povedz im to do oči !!! ( a bacha na blbe reči)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobry večer, tak z tejto fotky mi je jasná jedine jedna vec, že na svete je vela zakomplexovaných ludí, ktorí nemajú nič iné na starosti len starať sa o druhých. niekedy na uvolnenie pomože, ked by sa dotyčná dobre vyprstovala. a tým myslím tú osobu, ktorá spravila túto trapnú fotečku. nech si fotí doma svojho "fešáka"

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mily "anonym 20:49" - ak niesi predmetna fesanda, alebo jej fesak, nevytvaraj si iluzie o nejakych osobnych sporoch. A ked uz o to ide, predmetnej fesande, nieje co zavidiet ... Ako som uz napisal, ak sa to bude opakovat, necham to auto odtiahnut.

    mily "anonym 21:39" - vyprstovala? fotit fesaka? Velmi napadite, naozaj vlemi, skusim to navrhnut svojej manzelke. Poprosim ale do buducnosti Vas a Vam podobnych, ked nemate splodit nieco prinosne, zdrzte sa radsej komentara. Je to v skutku velmi prizemne.

    S pozdravom KX214

    OdpovedaťOdstrániť
  11. MILY KX 214 Majitelka auta : poprosim ta ked si taky hrdina cez PC prid sa ukazat a povedat mi to osobne!!!!!! ale myslim si ze nato nemas odvahu a je trapne od teba takto sa schovavat a byt hrdina.....ked sa nevies predstavit tak uz radsej kasli nato lebo takto sa uboho vyhrazat a do oci sa nevies ani priznat !!!!! pozdravuj manzelku a vidim ze asi nemate co robit tak druhym robite zle!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No niečo prinosne? a môj komentár bol prizemný??? prízemné a veľmi úbohe je jedine to čo robíte vy. takže nečakajte žiadnu inteligentnú reakciu, lebo tomu by ste vy aj tak neporozumeli. tak vám prajem pekný nudný večer. dúfam, že aj dnešok ste strávili takou duchaplnou prácou ako pozorovať a starať sa do vecí druhých

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Prave si pozeram na tejto stranke fotky a myslim si, aj ked toto parkovisko osobne nepoznam, ze majitel/ka oplu zaparkoval/a auto len a len preto tymto sposobom,ze povodne boli vedla nej/neho zaparkovane auta tymto istym sposobom. Radsej by som riesil situaciu s parkovacimi miestami na danom sidlisku ako si navzajom fotit auta a davat na internet. Uz som videl aj horsie zaparkovane auta, toto je uplne normalne, vidim to dennodenne na kazdom sidlisku.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. fajn, kedze ubohost ocividne nam hranic, dodam iba tolko, ze nemam problem sa s majitelkou a jej fesakom stretnut a vysvetlit si to osobne. V dany vecer a na druhy den, parkovali vsetky, s vynimkou Vas mila slecna majitelk anormalne, ako obycajne, len Vy samozrejme inak. Ako uz par krat! Na dovazok dodam iba, vsetci parkuju rovnakym sposobom uz velmi dlho a niekto to zjavne nepochopil. Koncim s touto ubohou debatou a slubujem ze pri poatovnom debilnom parkovani, bude vase auto odtiahnute. pekny vecer. S pozdravom KX214

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nech sa paci chceme sa stretnut osobne som zvedava kto ste a co vam na nas tak strasne vadi pretoze aj mne tu vadia ako niektory parkuju ale pozastavim sa nad tym a idem dalej nerobim z toho dramu ako vy !!!! som zvedava ci sa priznate kto ste !!!Ja koncim s touto debatou pretoze takto by som sa dokazala vyhrazat aj ja skuste to osobne!!! a aby som to ja neriesila este nejako inak VAZ PAN KX 214

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nemate problem sa stretnut osobne fajn ocakavam vas piatok,sobota,nedela som doma som zvedavy ci pridete,lebo zaujimave je ze ostatne auta vam nevadia iba auto mojej zeny tak chcem vediet preco ????s pozdravom "FESAK"

    OdpovedaťOdstrániť
  17. KX 214 ubohost ocividne nema hranic???a to ze niekto nema co na praci a foti cudzie auta,dava na net a uraza nieje ubohost??parkovanie bez mozgu alebo veta ignorancia alebo mentalna porucha nieje podla teba ubohost???a co tato "slecna" parkovala takto uz 50-ty krat?alebo ano?ak ano,co ju tak sledujes alebo co??myslis si ze by nebolo rozumnejsie prist za nou a vysvetlit si to normalne a nie to hned vesat na net a s takym nadpisom?ani nemusis vediet aky mala problem preco tak zaparkovala,alebo ako stali vedla nej auta...alebo si jasnovidec...ale to asi nie,ty od rana do vecera cumakujes z okna,aby si mal zabavku...a este hovor o ubohosti...co mas teraz z toho vsetkeho??

    OdpovedaťOdstrániť
  18. majitelka tohto auta je zrejme blondinka s inteligenciou nulovou.... vidiet, ze nepochopila podstatu tejto stranky.... je zabavne citat si vase komenty :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. anonym 8:54 nie blondina neni a este ze ty mas inteligenciu hupacieho konika to je urcite viac ako ona.....

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 9:03 to znamena, ze ta majitelka nema ani len inteligenciu hupacieho konika? :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. radsej ziadnu ako hupacieho konika,ale to ty nechapes lebo ty si asi cisty/a ko.../pi....:)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  22. anonym 9:03
    pozor na infarkt za pocitacom :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  23. hehe, v tejto plodnej diskusii by som sa opytal na argument ktory by ste dali pri volani odtahovky:)
    ze stoji inak ako ostatny? :)))))
    vsetky tie auta tam stoja na chodniku. a kedze 1,5m tam neni tak by museli odtiahnut vsetky. a smial by som sa keby niektore z nich bolo autorove:)))))

    taketo parkovania na sidliskach mozu byt len za ticheho suhlasu policie. inak by nestacili odtahovky a papuce. bohuzial ale je to tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. anonym 13:04 konecne rozumny prispevok,konecne si niekto vsimol ako aj ja ze toto zaparkovane auto je skoro najlepsie zo vsetkych co su tu neni na trave,neni na zakaze,neni cez stred ciary....a podobne.takze len dodam asi je tam iny dovod preco ten dotycny to sem dal.mozno ma zaujem o cajocku ako ju sam nazval a cajocka nema zaujem!!!!a tak sa chce pomstit aj taky debili su :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  25. anonym 13:04
    argumenty odtahovke?! nie sme v ba, kde je odtahovka dotovana mestom. tu si ju musi kazdy platit sam. takze objednavatel nemusi podavat ziaden argument. kto plati, ten vyhrava :-)))

    a co sa tyka celkovej situacie toho auta, myslim, ze ta "cajocka" mohla parkovanim len okopirovat ine auta, ale ak odidu a ja odcestujem, tak je samozrejme, ze si pred odchodom auto radsej preparkujem. uz len z dovodu, ze by mi ho mohli poskodit.
    z tohto je citit jej aroganica a zrejme aj styl zivota: "mam v p.ci... nejako bolo, nejako bude."
    no na takychto ludi moze byt Vas, "ruzovych kuklacov" neurekom...
    kazdy z nas sa niekedy sprava na ceste arogantne.. len treba vediet dovod "preco". niektori to maju v povahe, niektorych to bavi a niekto moze mat napriklad tehotnu zenu na zadnom sedadle a vezie ju do nemocnice.

    no myslim, ze v tomto pripade je v prave anonym KX214.

    s pozdravom "Ja"

    OdpovedaťOdstrániť
  26. cakal som vsetky mozne argumenty, ale ze napises: staci zaplatit a auto odtiahnu.
    tak to si ma prekvapil. keedze vlastnim odtahovacie auto mozem prist a nalozit tvoje auto a niekam ti ho odviezt? :D:D:D:D povedz si kam. kosice? bratislava? orava? dunajska streda? pripadne kazdy den inam :)

    trosku rozmyslaj. ked si chces zaplatit odtah, tak si mozes nechat odtiahnut iba svoje auto a aj to sa musis preukazat ze si majitelom auta.

    cudzie auto sa moze odtiahnut iba za pritomnosti a na pokyn policie(mestkej alebo statnej).a kedze policia musi postupovat rovnako(aspon by mala) tak ako som spominal prec by museli ist vsetky auta z chodnika. nie len jedno si vybrat.

    dik za pobavenie takto v sobotu naobed :D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Anonym 13:43 dobre davas :))) KX 214 no skus teraz nieco ty najmudrejsi na svete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. kks tu uz su jake prispevky :) chudera baba

    OdpovedaťOdstrániť
  29. KX214 ty si iba pomateny blbecek, ktory ma pravdu v jedinom: zaparkoval to tam debil, ktoreho treba naucit parkovat. Tvoje predstavy, keby sa vyplnili, tak sa z teba stava pachatel trestnych cinov jeden za druhym. Ak zijes v predstave cestneho a sporiadaneho obcana, ktoreho irituje "zlo" inych, tak pozor na taketo tendencie ake prejavujes. Nicit "zlo" inym zlom a citit sa pri tom ako dobrodinec voci ludstvu, to je dost zle. Trosku sa skludni a premyslaj o tom, co hovoris. Su to veci, ktore keby si sa pokusil robit, tak si pachatelom inych trestnych cinov ako to, ze tam nejaka slecna nevie poriadne zaparkovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. KX 214 je nedela a este si sa neukazal a vyprosim si taketo oslovenia debil apod.!!!!!!!!!!!debil si ty lebo sa nevies ukazat uz som ty napisla ze robit hrdinu a machra cez PC to vie kazdy.A daj si dotiahnut mozog a nie mne odtiahnut auto !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Nechcel som sa uz k tejto teme viac vyjadrovat, ale budem este posledny krat reagovat, kedze niektori jedinci si sem chodia liecit svoje mindraky, miesto konstruktivnej debaty ktora ma viest k zlepseniu situacie s parkovanim. Takze:

    1. V ZIADNOM SVOJOM PRISPEVKU VRATENE UVODNEHO KOMENTARA K FOTOGRAFIAM, SOM NEPOUZIL ANI JEDINY VULGARIZMUS, je to pod moju uroven a KAZDY PRISPEVOK POCHADZAJUCI ODOMNA SOM PODPISAL!!! Narozdiel od niektorych "anonymnych" a verbalne nevelmi zdatnych ucastnikov diskusie.
    2. Predmetne fotografie vznikli z jedineho dovodu a tym bolo, ze dotycna slecna takymto sposobom neparkovala prvy krat. Preto som mal potrebu poukazat na tento fakt a malo to viest iba a vyhradne k uvedomeniu si ze ak tu budeme vsetci takto parkovat, nezaparkuje tretina z nas nasledne vobec. Nejedna sa pri tomto probleme u nas na sidlisku, vyhradne o tuto slecnu, parkovane by si malo precvicit viac z nas.
    3. Zastrasovat a urazat dokaze kazdy, ale priznat chybu iba malokto, vsak? Preto som aj ukoncil svoju debatu s oslovenymi, kedze neviedla vobec nikam a miesto diskusie sa to tu premenilo na forum plne urazok a vyhrazok.
    4. A co sa toho osobneho stretnutia tyka, chcel som ho iniciovat, pripadne aj s par dalsimi vodicmi a susedmi, nakolko som nebol jediny kto mava u nas vo vecernych hodinach problem zaparkovat a situaciu by sme nejakym sposobom spolocne vyriesili, ale vzhladom k tomu akym sposobom sa slecna parkujuca a jej partner vyjadrovali, nemyslim si ze by ten rozhovor momentalne niekam viedol. Ak sa nemame bavit ako slusni ludia ktori riesia spor na urovni, nebudeme sa bavit vobec.

    Na zaver iba dodam, ze vsetko co sa tu popisalo, mimo urazok a vyhrazok, t.z. konstruktivne pripomienky, beriem na vedomie a predmetnemu paru objasnujem fakt, ze tu neslo o URAZANIE, VYSMECH ani OSOBNY UTOK, ale iba o to aby sme boli voci sebe ohladuplnejsi aj pri prasprostom parkovani. Nikoho neurazam a nezosmiesnujem, na to je tu inych jedincov "prispievatelov" ktori maju potrebu sa takymto sposobom prezentovat, skutocne neurekom.

    Prajem prijemnu zabavu pri dalsom plodnom diskutovani. S pozdravom KX214

    Apropos: Slecna vodicka parkuje medzicasom prikladne a davam ju za vzor aj niektorym ostatnym u nas parkujucim "vodicom".

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Myslím si, že auto o ktorom sa tu píše parkuje najvhodnejším spôsobom. Zaberá svojim spôsobom parkovania menší priestor na chodníku a zasahuje menej aj do vozovky za sebou. Takým spôsobom zaručuje lepšiu priechodnosť chodníka i vozovky. Ale na to, aby na to niekto prišiel netreba vysokú školu, ale stačí zdravý sedliacky rozum, ktorý asi autorovi chýba. Preto si myslím, že si tu lieči svoje mindráky.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Štvrtok, 2009, október 29 10:19 - dalsi najmudrejsi teoretik, radsej nemysli

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Piatok, 2009, oktober 30 22:25 - Ja aspoň mám čím myslieť na rozdiel od teba, pilinami sa to nedá. Trafená hus zagágala...

    OdpovedaťOdstrániť
  35. tak tuto som videl soferovat.cisty konec. cakja mi mala dat prednost na kruhaci, no asi sa jej nechcelo cakat, tak sa snazila rychlo rozbehnut. v tom jej to skoro skapalo a samozrejme, ja som musel pribrzdit. treba sa naucit ovladat svoje auto. nie auto ju :-P

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!