24 mája 2011

Slávny Veyron Invalid

príspevok nám poslal urazený vozičkár

Miesto činu:
Bratislava, Aupark
Dátum: 11.12.2009
ŠPZ: BA202VV (recidíva)
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Bugatti Veyron
Diagnóza/K fotke autor píše: By ma zaujímalo, kde si tento mentálny invalid nakladá vozík do kufra. Polícia sa bojí odťahovať? Sme si rovní a rovnejší? Prečo sa nič nedeje?

Nie je to prvý krát, čo takto parkuje.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

10 komentárov:

  1. Ale ale "urazený vozičkár", čo tak namiesto rádoby moralizujúcich otázok si zavolal na políciu a oznámil im to, nad čím tu plačeš ? Takže tu máš hneď odpoveď na poslednú otázku otázku - preto sa nič nedeje, lebo každý iba frfle namiesto toho, aby spravil niečo pre nápravu. PS. Tel. linky 158 a 159 sú zadara a dovolať sa dá aj z mobilu bez kreditu ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A kde prisiel autor na to, ze osoba ztp musi mat invalidny vozik?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. RE: Anonymný povedal(a)... @ 24. mája 2011 11:53
    To mas pravdu ze kazdy invalid nemusi mat vozik lebo su aj invalidi dusevny.A tento je toho zivym prikladom.Jeho drzost a arogancia nema hranic.A ze s nim nedokazu ani policajti nic spravit to je smutne.No nakoniec,sme na Slovensku.V republike,kde su policajti,sudnictvo a nakoniec aj politici tak skorumpovani ze to ani nieje pravda.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Su aj fyzicki invalidi, ktori nemaju vozik a maju plny narok na parkovaci preukaz a aj na invalidny dochodok. Takze nesudil by som ludi parkujucich na tychto miestach podla toho, ci maju vozik alebo nie. Tym som samozrejme nechcel povedat, ze tento tam parkuje opravnene.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ale čo tu riešite či je invalid alebo nie ??? vy si naozaj myslíte že invalid má auto za vyše 1 mil. € ???

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Invalid, alebo človek ktorý ma kartičku invalida, nemusí byť hneď on sám invalidom, mám bmw z4 mám za čelným sklom kartičku invalida... a to preto lebo moja mamka ma obmedzené chodenie a čas za ktorý by sa dostala ona z domu do nemocnice je 100x väčší ako sa ja dostanem tam s autom...a podľa mňa autor tejto stránky a ľudia ktorý tu prispievajú tieto fotky a komentujú tak sú proste chudáci ktorý závidia že ma niekto lepšie auto ako on...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No klasicky debilny arogantny pastekar blavacky. Okrem toho to auto je hnus co sa tyka dizajnu, prezitok starych dizajnov spred 20 rokov. A ani znacku nedostal po znamosti, ved policajti predsa nepoznaju korupciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No asi bude on sám postihnutý keď tam parkuje.....len trošku iným smerom...málo, ale presne....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na pravidelnu aroganciu predpisat klince, kluc a vykaly... uzivanie: klince pod kolesa, kluc na karoseriu a vykaly na klucky pravidelne pri kazdom jednom naznaku arogancie... uspesnost liecby 99,9% zarucena.... MUDr. Vyliecim

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak na toto sa tomuto magorovi ludia poskladali... mozte skrabat a prepichavat kolko chcete, on ma este na minimalne 11 dalsich takych aut Basternak SMERacky

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!