03 marca 2011

Parkovanie na čiarach

príspevok nám poslal jaldberger

Miesto činu:
Bratislava, Studenohorská ulica
Dátum: 09.02 .2011 15:21
ŠPZ: BA889TA
Indikácie: Parkovanie na vyhradenom mieste
Značka auta: Mercedes
Diagnóza/K fotke autor píše: Takto ukážkovo parkuje "dopravný expert" z Dopravného oka. Možno práve v tej chvíli mu to dopravné oko osleplo, naneštastie aj s tým druhým. Alebo žeby neovládal aký význam má vodorovné dopravné značenie V13?

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

29 komentárov:

  1. ...vsak je na styrkach...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a tu fabiu uz neodfotis? ta stoji min. zadnymi kolesami na "vodorovnom dopravnom značení V13"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Trestuhodne... Ako mohol? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem blogerovi za pekne fotky mojho auta na Studenohorskej ulici, teda pred mojim domom. A teraz otazka na autora? Ak sa Ti pokazi nieco na aute, co urobis? Zablokujes vjazd do krizovatky a sparalyzujes dopravu? Alebo to radsej na vystraznych svetlach postavis na V13-tku a umoznis tym prejazd ostatnym vozidlam, medzitym, co si zbehnes domov pre naradie? Ja byvam v tom dome v pozadi mojho auta. S pozdravom. Maros Palesch :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no autor tejto fotky a popisu si asi neuvedomil, ze pan Palesch vie kedy kde a ako...to svedci o autorovej snahe byt mudrejsi ako niekto kto naozaj VIE....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný povedal(a)... @ 4. marca 2011 16:22

    A co take ako vystrazny trojuholnik???

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ale Maros, mercedes sa nekazi :-))) a ked uz, tak nic na nom neopravis, to nie je stodvacina :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. .... ale pohdoda :))) Ak ma autor udá ma polícii, hrdo ponesiem následky :)))) Viem, preco som to tam odstavil, aj s VYSTRAZNYMI SVETLAMI. Autorovi clanku dakujem, ze zvecnil moje auto, ze sa mu tak pacilo :))) ... aj mne sa strasne paci a mam malo fotiek. :))))) ... a aj MB sa obcas kazi :)))
    s uctou Maros Palesch

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ... mimochodom, strasne sa mi paci anonymita tohto portalu, ako za komunizmu: Hura, udavajme sa navzajom.
    Skoda, ze prevadzkovatel, ani ostatni udavaci nemaju tie gule podpisat sa pod svoje udania.
    Ja, aj ked kritizujem v mojich materialoch, tak sa za to nehanbim a podpisem sa pod to.
    Maros Palesch

    OdpovedaťOdstrániť
  10. "ale Maros, mercedes sa nekazi :-))) a ked uz, tak nic na nom neopravis, to nie je stodvacina :-))"
    Mercedes je auto (takmer) ako kazde ine. Co myslis, ze ked sa nieco pokazi, tak ho treba zosrotovat? Alebo, ze v autorizakoch robia nadludia?
    Nemyslim si, ze by stal tak, aby tam bolo treba este na ceste zavadzat s trojuholnikom.
    Nie som Maros Palesch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ach jaj autor autor...tolerancia ti asi nic nehovori. ja osobne ked vidim auto a ma zapnute vystrazne...chapem, tolerujem, obidem (aj ked tu vobec nazavadzia).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. je rozdiel ked ma niekto zapnute vystrazne lebo sa nieco stalo alebo ma vaznu pricinu a niekto kto je lenivy prejst 5m na parkovisko!!
    takze nie je to vzdy o tolerancii!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aj ked nic zle na tom raz za cas nevidim, nemala by to byt bezna prax a tiez neverim, ze sa nieco pokazilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Som rad, ze negativny nazor prisiel aj od znamej osoby a cloveka, ktory sa v doprave vyzna. Neverim sice, ze to nieco zmeni na "kvalite" tejto stranky ale aspon viete, ze je skor na smiech..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ... a trojuholnik ma byt kolko metrov pred autom? To som ho mal dat do stredu Studenohorskej? :)))) ... jaaaaj, chce byt niekto zaujimavyyyy? Nech sa paaaci, pan lamacsky udavac, anonymita nasa kazdodenna, nech zijuu bolsevickee praktiky :))))
    Maros Palesch

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Anonymný povedal(a)... @ 8. marca 2011 5:48

    pan "dopravny expert" sa asi nasrdil :) ale ako pozeram na tu fotku, tiez si myslim ze ide len o aroganciu sofera, ktory moze ostatnych kritizovat, ale akonahle ho nachyta niekto na "hruskach", tak sa stavia do pozicie ublizeneho ... namiesto chlapskeho priznania, ze bol lenivy hladat miesto pre tu dlhu kravu ...

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Lenze Palesch nie je Novotny a jeho kritika je konstruktivna a vacsinou robi veci preto aby sme sa mali lepsie my - vodici. Jedine co robi tato stranka je, ze nadava ludom a oznacuje za arogantnych alebo debilov ludi, o ktorych nic nevie a nepozna okolnosti preco parkuju ako parkuju. Dufam, ze tu raz uverejnite auto niekoho kto bude schopny voci vam vyvodit nejake nasledky lebo to co tu predvadzate je iste nejako pravne napadnutelne. A mimochodom ja nemam nic proti tomu, ked tu su fotky parkujucich cez 2 miesta pre ZTP, cez 4 miesta, na totalne idiotskych miestach a podobne ale zverejnovat takto zaparkovane auto este so zapnutymi vystraznymi svetlami to je ciste riesenie svojho komplexu menejcennosti. Musim suhlasit s panom Paleschom, ze ste obycajni bolsevici a asi by sa vam lepsie zilo za minulej doby, ked sa takyto udavaci ako vy mali dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Zaujimalo by ma co si predstavujes pod tym udavacstvom. Vo vyspelych krajinach sa nepovazuje ked upozornujes na porusovanie predpisov ale za za udavacstvo, ale ze chces aby aj ostatni dodrziavali tieto predpisy. Nie su tam nadludia ako tu na slovensku ...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pani, tak ako mnohym staci byt udavacom, musi vam stacit vysvetlenie majitela. Z jeho dovodov je jasne, ze autor fotky je zakerna svina, ktora sa potesila ako povlaci niekoho trochu znamejsieho.

    V tomto pripade mi vychadza, ze autor fotografie je skor ten, kto by mal byt vystaveny a odsudeny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Anonymný povedal(a)... @ 9. marca 2011 7:47

    mne vysvetlenie nestaci - nech sa majitel nestavia do polohy nejakej hviezdy (tu som sa vlastne o nom prvy krat dozvedel) - nech poriadne parkuje, aj tak by som velmi zvedavy ake naradie ma doma, ked nim dokze opravit na mieste mercedes :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  21. "Zaujimalo by ma co si predstavujes pod tym udavacstvom. Vo vyspelych krajinach sa nepovazuje ked upozornujes na porusovanie predpisov ale za za udavacstvo, ale ze chces aby aj ostatni dodrziavali tieto predpisy. Nie su tam nadludia ako tu na slovensku ..."
    Ktoru vyspelu krajinu myslis? Nard udavacov a bonzakov ako su Rakusaci alebo Svajciari?

    OdpovedaťOdstrániť
  22. "mne vysvetlenie nestaci - nech sa majitel nestavia do polohy nejakej hviezdy (tu som sa vlastne o nom prvy krat dozvedel) - nech poriadne parkuje, aj tak by som velmi zvedavy ake naradie ma doma, ked nim dokze opravit na mieste mercedes :))))"
    A co myslis, ze Mercedes pouziva ine naradie ako ostatne auta? Ze pouziva ine kluce ako VW? Ine torxy? Ine srobovaky?

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Anonymný povedal(a)... @ 9. marca 2011 10:46
    narod bonzakov? ty musis byt iny sedlak, to vravi z teba zavist - velmi rad by si bol na takej urovni ako su rakusania alebo svajciari.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Anonymný povedal(a)... @ 9. marca 2011 10:48

    no ja neviem ako tento pan, ale ja mam mercedes, a raz sa mi nieco pokazilo, tak som pekne zavolal do servisu a do 20 minut boli pri mne a vsetko opravili - urcite by som si to neopravoval sam, to som si rovno mohol kupit skodovku

    OdpovedaťOdstrániť
  25. "narod bonzakov? ty musis byt iny sedlak, to vravi z teba zavist - velmi rad by si bol na takej urovni ako su rakusania alebo svajciari."
    Presne tak, zavidim. A co vlastne zavidim? U mna su svajciari obycajne zakerne bonzacke svine.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Ak sa ti nepaci oznacenie udavac, tak to nerob :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. ... mimochodom, asi autor fotiek nepochopil, ze mi to vobec nevadi, ze ma zverejnil a taktiez sa nepotrebujem na nic hrat a uz vobec nie na "ublizeneho". Viem, preco som to auto tam odstavil, aj na vystraznych svetlach.
    To, ze autor fotiek nema gule sa pod svoj prispevok je jeho problem, moj nie. :))))))
    Ak ma autor fotiek alebo prevadzkovatel tohto portalu nahlasi na policiu, pokojne sa zodpoviem za svoj priestupok a zaplatim si aj pokutu, nemam s tym najmensi moralny problem. Na anonymy som zvyknuty z byvaleho rezimu a aj z reakcii na moju kritiku, ktoru ja prezentujem verejne. S pozdravom "ublizeny dopravny konzultant" Maros Palesch, obyvatel Lamaca, zo Studenohorskej ulice. :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Anonymný povedal(a)... @ 16. marca 2011 20:09

    obyvatelia lamaca musia byt nadseni z takehoto "uzasneho" suseda ... preda len je najmudrejsi, a nad takym niecim malichernym, ako je priznat si chybu, v zivote ani len neuvazoval - a pri tom staci len tak malo, povedat mate pravdu, uz to viac neurobim - ale nie, prejavi sa typicka slovenska natura, vsetci ostatni ste kokoti a len ja mam pravdu

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ...naa co pukua? Na zadny stierac si mohol zavesit na spagat vystrazny trojuholnik ale pri nudzovom stati... (zvysok si docitajte vo vyhlaske) je dolezite byt videny a nezavadzat. Vo vyobrazeni znaciek vo vyhlaske si pozrite ako ma teoreticky tato znacka vyzerat. Podla mna stoji (len v strede krizovatky) na necitatelnych bielych machuliach z ktorych sa neda jednoznacne urcit ktora z ciar co znamena vzhladom nato ze boli min. 2x premalovane. Palesha sa nezastavam ale rypte v prvom rade do toho kto pri malovani ciar odflakal svoju pracu. Ti co sa snazia vzdy, vsade a za kazdu cenu dodrziavat vyhlasku su niekedy nebezpecnejsi ako ten kto na vyhlasku kasle alebo obcas miesto paragrafu pouzije radsej sedliacky rozum.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!