07 decembra 2010

Nuž aj policajti sú invalidi

príspevok nám poslal partyboy

Miesto činu:
Prešov, ul.Vajanského pred budovou Okresného riaditeľstva Policajného zboru
Dátum: Pravidelne počas celého roku 2010
ŠPZ: PO377CP
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Škoda Octavia - služobná
Diagnóza/K fotke autor píše: Vodič vozidla je, prezident Združenia náčelníkov obecných a mestských polícií Slovenska a náčelník Mestskej polície Prešov.

To hovorí za všetko!!!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. A vies o tom ze nacelnikov maju len indiani? :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ktore 2 miesta su to vyhradene pre ztp? Je tam nejake vodorovne znacenie? Su to 2 miesta vlavo, 2 vpravo, alebo 1 vlavo a 1 vpravo?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je logické že vpravo,keď vľavo je príjazdová cesta!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. slovenska policajna realita... a skusili by mu ho nebodaj odtiahnut. Ten policajt ktory by si svedomito vykonal svoju pracu, by o nu mozno aj z fleku prisiel...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je este fajn.ja som bol svedkom ked dali mestsky policajti omylom papucu svojmu kolegovi.opity kolega tam potom postaval a cakal na hliadku ktora prisla dala mu dole papucu a dovolila mu pokracovat v jazde.stalo sa to pri budove hotelovej akademie.som rad ze som si to nafilmoval.skuste mi teraz dat papucu.myslim ze media budu mat zaujem o take video.mozno aj ich sefa to bude zaujimat.och ako krasne sa tam tackal ich kolega.pripominalo mi to taku malu antilopu ktorej este nesluzia nozky ale chce uz chodit.a namiesto pupocnej snury mu visel dzuk.nezabranili jazde pod vplivom alkoholu.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!