17 apríla 2010

Šak som prišol na nakúp (5) - čiarosleposť v tme

príspevok nám poslal šofér76

Miesto činu: Košice, Sídlisko Nad Jazerom, parkovisko Tesco
Dátum: 1.4.2010, 18:16
ŠPZ: KE478GZ
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Fiat
Diagnóza/K fotke autor píše: Asi bola príliš tma.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. Asi mal zaparkovat hned vedla toho auta vpravo, ktore stoji na ciare alebo odtlacit to auto vlavo, ktore stoji za ciarou. Zase raz yntelygent fotograf.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prispevok hore ma recht. Fotit kokotiny nato vas je. Dnes som bol na nakupe v Ziline. Zaparkoval som na ciare. "sused" vedla stal tak, ze by som dvere neotvoril. Ano zabral som dve volne miesta.Cakam kedy tu bude fotka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šofér76, zasa si to raz posral...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!