22 apríla 2010

Pipina na Meďáku

príspevok nám poslala Kreatívna

Miesto činu: Bratislava, Tomášikova 10/A,pod billboardom
Dátum: 07.04.2010, 16:00
ŠPZ: neuvedená
Indikácie: Parkovanie na trávníku a divá jazda
Značka auta: Mercedes ML
Diagnóza/K fotke autor píše: Mladá blondínka, tak cca 20 rokov, prišla neskutočnou rýchlosťou na malé parkovisko na Tomášikovej ulici. Keď zistila, že nemá kde parkovať, drzo prešla cez chodník a betónové zábrany proti parkovaniu s vypeckovanou hudbou na celú ulicu. Potom si spokojne vycupkala a ešte na mňa zagánila čo tak na ňu pozerám a pobrala sa do solária. Aby asi bola pekná opálená, keď už v tej hlavičke nič nemá.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

20 komentárov:

  1. Nasludujuci komentar berte recesisticky a s davkou ironie, pokusim sa obhajit taketo parkovanie: A KDE MALA PODLA TEBA ZASTAT? VIES AKO SA TAZKO PARKUJE S TAKYM AUTOM? ZASA LEN ZAVIDITE MERCEDES NA KTORI NEBUDETE MAT. A TO NIE JE TRAVNIK, TO JE BURINA, A A A A A CO KED BY JEJ NIEKTO OSKREL DVERE, VIES KOLKO TO STOJI?
    ...este raz opakujem berte tento komentar z recesie, pretoze predpokladam, ze sa opat najde horlivy obhajca ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je vyhoda tychto aut dostanes sa s nim skoro vsade...a komu tam na tej trave zavadzia?ako vidim chodnik je volny mozu tam aj mamicky s kocikom pochybujem ze by sa niekto stveral na tu travu dobrovolne...takze otazka lepsie parkovat takto kde nikomu nezavazdia alebo blokovat ina auta pripadne chodnik,prechod?a ajtak vsetci zavidite!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No určite tej pipene nezavidim,ale tak co je malo zelene v mestach a este by sa mala nicit???A ak neviete statie na zeleni je zakazane a je to priestupok!A nech ma aj maybacha,vidim ze v hlave ma nasrane.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako som spravne tusil, tak druhy komentar je "obhajca", ale zjavne by si mal prestudovat zakony a vyhlasky, najma ked napise, ze komu na tej trave zavadzia... Podľa zákona o cestnej premavke je zakazane zastavit a stát na cestnej alebo verejnej zeleni. Vodič tiež nesmie poškodzovať životné prostredie a verejnú zeleň. Odporucam si nastudovat cestny zakon 8/2009 a najma paragraf 25. Zakon je zakon a mozme si o niektorych bodoch mysliet, ze su nespravne, ale je to platna norma ktoru treba dodrziavat...A ano verim argumentu, ze vela ludom sa paci taketo auto, ale to, ze sa ocitlo na tejto stranke nie je preto, ze je to zavist, ale preto ako parkuje...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obycajna sk*rvena pipina, ktorej otecko alebo frajer kupil take male auticko, a chudak ona nevie co s tym.
    Urcite aj vodicak dostala cez postel. Je to p*ca, ktora ma nasrate v hlave.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aka je to neskutocna rychlost? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. "Podľa zákona o cestnej premavke je zakazane zastavit a stát na cestnej alebo verejnej zeleni."
    Pozri si prvu vetu toho zakona (8/2009) a pozri si vymedznie jeho platnosti. Moze trava spadat pod definiciu cesty?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podľa zákona č 8/2009 §25/1 písm s - Vodič nesmie zastaviť a stát - na cestnej zeleni a inej verejne prístupnej zeleni , na ostrovčekoch a deliciach pasoch, ak to nie je dovolené dopravnou značkou. Treba si preštudovať zákon a nie tu mudrovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Treba si ten zakon prestudovat cely:
    "Tento zákon upravuje pravidlá cestnej premávky..."
    "Cestnou premávkou na účely tohto zákona sa rozumie užívanie diaľnic, ciest, miestnych komunikácií a účelových komunikácií1) (ďalej len "cesta") vodičmi vozidiel a chodcami."

    Trava je miesto mimo cesty a tam tento zakon neplati.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no nech je zakon aky je..ale pytam sa zavadzia tam Vam jednotlivcom?Vy chodite po tej trave?vadi vam tam?heh mne nie a aj ju chapem pokial tam naozaj nebolo ine miesto na jej mieste by som urobil to iste...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pre Anonymný povedal(a)... @ 22. apríla 2010 16:07:

    no kamarat a co tak si vsimnut aj tu cast 8/2009 §25/1 písm s - Vodič nesmie zastaviť a stát - na cestnej zeleni a inej verejne prístupnej zeleni , na ostrovčekoch a deliciach pasoch, ak to nie je dovolené dopravnou značkou.

    alebo vies mi povedat kde na vyasfaltovanej ceste najdes inde travu? Ci to tam len omylom dali a neexistuje ziadna travnata plocha na ktoru by sa toto vztahovalo?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hovno v hlave ma ta pipka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a to vsetci co studujete zakon :) prehliadate to "a inej verejne prístupnej zeleni" co je prave ten travnik

    OdpovedaťOdstrániť
  14. boze uz sa nedoserte z toho zakona...vy ste nikdy nic neporusili??,dovolte mi zasmiat sa ha ha ha
    chudaci

    OdpovedaťOdstrániť
  15. no tak ja som teda taketo este neporusila naozaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Neviem čo by som mal závidieť, keďže rovnaké auto vlastním aj ja, len v inej farbe. Napriek tomu viem zaparkovať ako človek a tento exces mladej vodičky, ktorá si autíčko požičala od rodičov a na takéto si zrejme nezarobí do svojej 40-ky, je len čistou prezentáciou jej úrovne inteligencie. Nikdy som nezaparkoval na tráve, cez dve a viac parkovacích miest, nikdy nie v križovatke, nikdy nie na prechode pre chodcov, nikdy som neblokoval žiadny vjazd a výjazd, nikdy som neohrozoval a neobmedzoval svojim parkovaním chodcov a ostatných úč. cestnej premávky. Žijem v Bratislave a nemám "zrkadlovú" ŠPZ. Ako to tak vidím, som zrejme veľmi výnimočný človek - na Slovensku.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. je to obyčajné malomeštiacke správanie sa príznačné pre rýchlopodvodne-zbohatlícke rodiny napr. z radov eštebákov. Ale samozrejme mi vadí každý arogantný idiot čo zastane s hocijakým autom na tráve, z ktorej po čase už nenávratne nič neostane, a potom sa takýto imbecili rozhorčene pýtajú "na akej tráve že to stojím - veď tu žiadna nie je!". A pre toho obhajcu tejto phyče len odkaz - mne tiež nevadí keď ti niekto zaparkuje po zvalení tvojho plotu, polovicou na tvojej záhrade polovicou v tvojej obývačke; tebe zas nevadí že parkuje na tráve (budeš rovnaká shithead ako všetci arogantní dementi čo nevedia prejsť 5-10 minút peši od normálneho parkovacieho miesta).

    OdpovedaťOdstrániť
  18. jeej moje auto..ha ha ha Vy uchylaci a znacku sa bojite dat co???je len moja vec ako a kde si jazdim pokial tym nikoho neohrozujem..a Vy zavistlivci uchylni si to mozete kludne hodit..
    tieto Vase premudrele keci zaujimaju len Vam podobnych...a nemam 20 ale 22 a s takymto autom sa parkuje omnoho lepsie ako s Vasimi Fabiami a podobnymi haraburdami...a Ty "estebak" povedz kolko komplexov Ta trapi???urcite moho..ja taky problem nemam som dobre vychovana dokonca aj vzdelana a myslim ze som uz v zivote dosiahla viacej ako vacsina z Vas ..samozrejme cest vynimkam..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj ty p... davaj si pozor aby si to auťíčko raz nenašla s robitým oknom alebo rovno prerezanými gumami :) som zvedavý, čo potom urobíš! ako to vysvetliš policajtom? hm? :)

      Odstrániť
  19. bývam tu na tejto ulici a denne tu mám problém s parkovaním pretože podobné pičky a debilkovia si popíjaju kávičku bez povolenia na parkovanie a vobec ich neserie, že keď príde domáci s povolením parkovať tak nemá kde.. hlavnem, že je tam tabula súkromný pozemok! vozidlá bez povolenia budu odtiahnute! šak raz ma naseru a zablokujem im tie krasne tatoše a skusia sa ohúriť. alebo rovno zavolám odťahovku na nich nech si idú aj pešo!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!