12 apríla 2010

Negramotná?

príspevok nám poslal soky3

Miesto činu: Trebišov, dvor pri Štatistike - garáže
Dátum: 01.04.2010 od 11.30 do 12.25 hod,
ŠPZ: BJ712BH
Indikácie: Blokovanie garáží
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: Parkodebilom sa asi na Slovensku fakt darí, napriek tomu, že na dverách do mojej garáže je červenou farbou (pre istotu červenou) "NEPARKOVAŤ" vodič - v tomto prípade vodička a k tomu ešte blondínka - komu česť-tomu česť - nieto vtipov o blondínkach - všetko je to asi o pravde.

A v budove je aj Autoškola ( a dobrá) takže jej odporúčam návštevu a nejaký ten testíček s pravidiel v cestnej premávke - zaslúži si to. Dopísal som tam aj "DÍKY" - ale to nepatrilo jej, to patrilo tým, ktorí sú gramotní, vedia čítať a nie sú farboslepí....

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

8 komentárov:

  1. Čo chceš od vodičiek, ktorým manžel kúpil auto ako odmenu za to, že vždy poslušne roztiahnu nôžky...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zavolať políciu, alebo vypustiť koleso - to je také ťažké?!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No v autoskole nam hovorili ze znacky maju svoj predpis..ake maju byt velke ako maju vyzerat a podobne..a to tvoje debilne neparkovat nacmarane na starej hnilej garazi som tam skutocne nevidel..
    kludne by som ta aj ja zablokoval a potom sa ti este vysmial do tvare...si zakompexovany chudak
    LOL-ak vies co to znamena ,ale pochybujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonym 13:42

    - ty si to tam zaparkoval? Tak to si s prepáčením riadny idiot. Nerozumieš písanému slovu? Na celom svete, ak napíšem na vlastnú bránu, nech tam neparkujú, tak to budú rešpektovať, len na Slovensku sa nájdu idioti ako ty, ktorí musia takéto veci mať "podľa predpisov", pritom sami bežne porušujú predpisy každý deň. A parkujú tam, kde si to majitelia garáží neželajú. Si fakt taký dement a ignorant, že ti to majú druhí nakresliť?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zdar
    byt majitelom garaze tak ho alebo ju dam odtiahnut.blokuje mi vjazd a vyjzad z garaze. to ze tam napie neparkovat znamena ze garaz je pouzivana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na garazi nemusi byt nic napisane, a uz vobec nie podla predpisov :D Proste tam automaticky parkovat clovek s autom nemoze, kedze blokuje vjazd/vyjazd. Ako majitel garaze by som sa nestresoval a uz vobec by som ho nefotil. Zavolal by som na Mestsku Policiu 159, prisli by a odtiahli by ho. Tak som to uz riesil asi pred rokom. Do 10 minut ho dali prec a ja som pokojne odisiel.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čo sa týka načarbaneho slova na bráne - neparkovať neda sa to akceptovať. Majitel danej garaže si mal cez dopravný inšpektorát vybavit značku zákaz zastavenia a bolo by po probleme.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. len by si skusil mne zaparkovat pred garazou, v momente by si mal rozbite okna a auto posunute

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!