20 apríla 2010

Eurovea parking

príspevok nám poslal cartmanko

Miesto činu: Bratislava, Eurovea, podzemné parkovisko
Dátum: 11.4.2010, 20:13:20
ŠPZ: BA321RO
Indikácie: Parkovanie na prechode/chodníku
Značka auta: Mercedes
Diagnóza/K fotke autor píše: Takáto arogantnosť voči ostatným je už naozaj veľa. Parkovisko je jasne označené, čiary dobre viditeľné, funguje dokonca aj svetelná signalizácia voľných miest. Keď chcete vodiča tohto Mercedesu ktorý je evidentne DEBIL obísť, musíte ísť aj s kočíkom do protismeru, v ústrety prichádzajúcim autám.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

12 komentárov:

  1. Cakam argumenty obhajcov luxusnych SUV. Takze aj v tomto pripade si nechcel oskret lak na dverach? Alebo opat autor zavidi tohto medveda? Alebo nieco nove? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taketo auto treba nabuduce obist korunou! Potom sa nauci.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mam ML-ko a A6 moj muz ma S-ko a A8 snazime sa parkovat vzdy normalne aspon ja teda urcite.v noci parkujem bud v garazi alebo vo dvore pri dome..niekedy vsak necham auto pred domom na prijazdovaj ceste..prijazdova cesta je tiez nasa je to nas pozemok,takze tak nikomu nikdy nezavadziame.a ML-ko som mala uz asi 5x oskrete klucom a na audine mi niekto odtrhol znaky..mojmu muzovi zas podupal niekto kapotu...tak o com je toto???o tom ze niekomu zavazdiame ?alebo o tom ze ludia proste maju radost ked mozu niekomu nieco poskodit?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nerozumiem comu nerozumies. je to o arogancii vodicov velkych aut, ktore stavaju tak ako na obrazku. ja osobne som nikomu nikdy nic neposkodil, ale necudujem sa nikomu kto tak urobi. napriklad oteckovi, ktory musi koli takemuto suv ist do neprehladneho protismeru aj s kocikom a dietatom. ty sa mu cudujes?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokoti su taki ako druhy anonym.

    Kym tamten na fotke spachal priestupok, tak idiot typu toho korunoveho imbecila navadza na pachanie trestneho cinu.

    Takze by si takyto chujko mal premysliet aky hrdina by z neho bol, keby zistil, ze jeho vlastnorucna spravodlivost ho bude stat este viac ako stoji spolocnost priestupok toho debila z mercedesu.

    Treti anonym: samozrejme je to taka forma radosti z toho, ze niekomu urobi skodu. Taky je ten korunovy idiot z druheho komentara, vidis to na vlastne oci aky je cely vybudeny, aby skrabal a robil zle. Su to nenavistne svine, nic viac. Mizerne existencie, ktore nedokazu nic len potajme skodit inym, bez odvahy s plnymi gatami.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak zavisi to od vysky skody, ktoru sposobil... Inak navadza na pachanie priestupkov

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný povedal(a)... @ 30. apríla 2010 20:24
    tak teda povedz ako takychto debilov naucis dodrziavat predpisy?! nejakou smiesnou pokutou?? kto ma take auto ma aj na tie smiesne pokuty :-) tu pomoze len par krat kluc, koruna a dalsie pomocky a oni sa naucia... casom ani poistku proti vandalizmu majitelovi nedaju a bude si vcetko calovat sam... toto je jediny liek na DEBILITU arogantnych vodocov... a co keby sa stalo nestastie koli tomuto Debilovi??... svetu mier ahojp

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Myslim, ze je to jedno, ci MLko, A6, alebo fiat punto, ci nejaka škodovka. Treba si len uvedomiť, že to parkovanie je naozaj niekedy nebezpečné pre chodcov, ktorý ten prechod naozaj potrebujú...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Smutne je, ze v Eurovei si ludia s prerastenym egom takto zvykli parkovat uz uplne bezne. Ked som sa pytal SBS-kara ci sa s tym da nieco robit, tak mi samozrejme odpovedal, ze nic. Kedze sa jedna o sukromny pozemok, tak ja (ako ne-majitel) aj keby som to nahlasil na policiu, tak s tym nic neurobim.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no, možno ten majiteľ auta len proste nenašiel inde miesto... často sa stáva, že treba aj niekoľkokrát obísť celé parkovisko ak blízke okolie, než sa človek niekde ulepí :(
    nehovorím, že je správne, zaparkovať rovno na prechode, len že je niekedy problém zaparkovať niekde inde !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. co to pises za kraviny. ak nie je miesto, smola. neznamena to, ze moze parkovat ako idiot. Ja parkujem vzdy v podla dopravnych predpisov a poskriabane auto mam uz druhykrat za mesiac a to kvoli dementom, ktori ani soferovat nevedia, lebo prvykrat to bol zeleny lak a druhykrat cierny (na mojom striebornom).

      Odstrániť
  11. V tom prípade mi pripomína niektorého z mojich susedov, ktorý pravidelne v nedeľu večer štartuje svoju vŕtačku a kladivá a búši do panelov tak, že sa otriasa celý dom. Podľa Tvojej logiky možno majiteľ vŕtačky proste nenašiel čas, kedy otravovať celý barak. A absolútny bombónik bolo trojdňové vŕtanie počas vianočných sviatkov, ktoré sa zopakovalo počas veľkonočných. Nie je slušné to robiť, tak isto nie je slušný spôsob parkovania, ktorý je na obrázku.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!