10 apríla 2010

Čiarosleposť skoro do stredu

príspevok nám poslal olik

Miesto činu: Košice, HM Tesco, Trolejbusová 1
Dátum: 17.3.2009, o 11:27:08
ŠPZ: KE628FN
Indikácie: Ani nie čiarosleposť, skôr škuľavosť a bezohľadnosť
Značka auta: Škoda Felicia
Diagnóza/K fotke autor píše: Žiaľ, nevidel som vodiča(čku), no tento problém so zrakom je zdá sa priveľmi rozšírený než aby sa neukazoval týmto spôsobom, zopárkrát som pri podobných prípadoch upozornil vodiča(čku) slovami „Nevadí vám že zaberáte miesto ďalšiemu vodičovi?“ .... no asi dva krát som to skoro schytal, blodýnky na mňa pozreli ako na neandertálca ktorému je ľahostajná ich „krása“ a zvyšok poväčšinou odpovedal „A čo je tu málo miesta?“. Už nikoho neupozorňujem, ale vadí mi to a je mi ľúto, že aj títo sa dostali do EU pričom skôr patria na Ukrajinu!

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

1 komentár:

  1. no halooo kde ste ludia, ktori obhajujete taketo parkovanie a ako dovod uvadzate vzdy zavist nad drahym autom a druhy dovod je vzdy, ze je drahe lakovanie dvier ked ich obiju :)) ci to obhajujete len premiove znacky ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!