05 októbra 2009

Trávnik? No a čo!

príspevok nám poslal witchie

Miesto činu: Bratislava, Andauova ulica
Dátum: od 01/10/2009 do.... dnes rano tam este boli....
ŠPZ: BA300TS a BA586JH
Indikácie: Parkovanie na tráve
Značka auta: BMW a VW
Diagnóza/K fotke autor píše: Aj to málo zelene, čo na sídliskách ostalo sa takto ničí. A to nie je ojedinelý prípad. Títo parkeri tu bývajú a takto parkujú pravidelne.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

14 komentárov:

  1. Nechcem obhajovat tychto parkerov, lebo takto sa parkovat urcite nema, len ma zaujima, ze ked autor tvrdi, ze tam parkuju pravidelne a nicia zelen, ako je mozne, ze ziadnu znicenu zelen nevidno? Ten chybajuci kus travy vpravo neberiem do uvahy, lebo to s tymto parkovanim zjavne nema nic spolocne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujimalo by ma, kde by zaparkoval autor keby bolo vecer vsetko obsadene...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mas recht "Zaujimalo by ma, kde by zaparkoval autor keby bolo vecer vsetko obsadene..." autori su trubky, co maju MHD a odbavuju sa na parkerov, ktori s nedostatku parkovacich miest su nuteni parkovat provizorne...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vážení,
    nestálo by za to, trochu sa zamyslieť - jedna i druhá strana. Po prvé - existujú všade určité pravidlá hry, ktoré treba dodržiavať. Teda aj to, že stáť s vozidlom na cestnej a verejnej zeleni je zakázané. Ak sa budeme správať k svojmu okoliu ako hovädá, nečudujme sa potom, že to na našich sídliskách a uliciach vyzerá tak, ako to vyzerá, čo nezabúdame kritizovať samozrejme. Mne sa tiež často krát stane, že kým zaparkujem obkrúžim široké okolie a nie raz stojím pekných pár sto metrov od domu.
    Po druhé - naši horliví fotografi a ružovučkí kukliši - zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo robíte ? Odfotíte situáciu bez znalosti veci, napr. blokovanie auta - napriek tomu, že sú majitelia dohodnutí a snažia sa šetriť miesto, rípadne odfotíte hrdinsky vodiča, ktorý nespáchal nijaký priestupok ... ale šľaháte po nich ohňom a sírou a rozhorčene ich pranierujete. Keď ste teda takí spravodliví bojovníci - koľko krát ste vami zistený priestupok oznámili tam kam treba ? Na to ste slabí v kolenách, len rýchlo odfotiť s mobilom, z balkóna, skrátka aby nik nevidel že som to bol ja a potom sa tu realizujete v duchaplnostiach. Oznámiť priestupok mestským, alebo štátnym policajtom - na to nemáte gule, lebo tam by už ste nebodaj museli vystúpiť z anonymity.
    Takže, ak už fotíte - a to pripúšťam, že v mnohých prípadoch pekných blbcov - treba sa zamyslieť čo robím a či výsledok mojej práce nebude na smiech širokému okoliu, lebo za každú cenu chcem vidieť senzáciu ...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "Teda aj to, že stáť s vozidlom na cestnej a verejnej zeleni je zakázané. Ak sa budeme správať k svojmu okoliu ako hovädá, nečudujme sa potom, že to na našich sídliskách a uliciach vyzerá tak, ako to vyzerá, čo nezabúdame kritizovať samozrejme."

    Ja sa nestazujem, je mi to fuk. Za prirodou idem do Tatier, ked uz... Ked pridem vecer unaveny z prace a je tma, je mi jedno ci tam je vysuchana trava alebo nie, som rad ze som doma. Ale to nejaky clovek ktory toto denne nezaziva nepochopi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zdar
    uplne suhlasim s dvomi komentarmi nado mnou. ja sa obcas divim, ze nie som tu dofoteny, lebo niekedy parkujem dost divoko a to lavn eekd pridem o osmej vecer domov a vnutroblok je plny a tak jazdim a pozeram kam sa pichnem.
    podla mna by sa mali hlavne vodici aj uvedomit, ze zaparkovat nezmana sups tam aby som mal pekny pristup k autu, ze meter na kazdu stranu, NO VSAK ABY SA MI POHODLNE VYSTUPOVALO, ked si tak prejdete parkoviska kde niesu ciary nakreslene, alebo su vyblednute, kolko aut by ste co i len o 20 cm posunuli a zrazu z tych 25 aut co parkuju v rade si zrazu daslei dve miesta. nehovorim o tych co este ajkrivo zaparkuju svojho tatosa a potom sa uz neda. raz som takto zaparkoval k jednemu sikmo zaparkovanemu a rano som nemal spatak kto vie preco asi nevie nastupit cez polotovrene dvere ale potrebuje ich naplno otvorit. nejdem sa tu rozpisovat o pseudo parkeroch a aj o pseudo fotografov co nieco zbadaju a sups sem.
    Andrej

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zase situacia bez vyriesenia... Preco autor tento priestupok nenahlasil? U nas tiez takto prakovalo par odvazlivcov na trave pritom aj mali volne miesta v ich case parkovania, ale o 100 metrov dalej tak to je vela... Potom si to vsimla policia, ze tam parkuju vodici a chodila to pravidelne kontrolovat a davala papuce a zrazu sa uz na trave neparkuje... ked tam niekto zaparkuje tak niekto zavola MSP (ja som len raz a aj to preto lebo to bol pravidelny parker) a potom sa rano vodic cuduje, ze ma papucu... Ono tu je to mozno ine lebo v 90% vodic, ktory tam parkuje ma miesto, ale o 100m resp. 300m dalej a predsa on nepojde taky kus...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. najviac sa mi pacia tie reakcie "nenahlasili, neupozornili..." ako to viete???? boli ste u toho? viete ci autor poslal niekomu nieco alebo volal MP? neviete, tak co skacete?
    JA som autorom fotografie, nefotila som ju ani z balkona ani tajne, ako vidno na postoji k autam, celkom jasne som stala za nimi a nijak som sa neskryvala. je to miesto v okoli, kde byvam a teda velmi presne viem, ze to nie je ojedinely pripad ich parkovania a takisto viem, ze je dost miesta na parkovanie v okoli, len keby neboli tie tazke lenive rite. a ano, volala som MP a ti sa, ako uz velakrat, ani len nenamahali prist. jediny normalny komentar je tu ten z 15:22 - vdaka
    a aby som nezabudla, aj ja mam auto a nie MHD
    a ked uz ide o tu anonymitu, co ste vsetci skryti ako anonymny, vy poserovia?!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. zena, nic vic nic min. zena :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonymný povedal(a)... @ Pondelok, 2009, október 5 16:44

    DEBIL
    nic viac a nic menej
    a este zbabelec k tomu
    chudak

    OdpovedaťOdstrániť
  11. v dubravke na Alexyho je toto uplne bezne :-) to ste mali este vidiet ako parkuju pred autobarom :D
    kkci

    OdpovedaťOdstrániť
  12. a nie sme my susedia? :-DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja bývam v TT a keď prídem domov z práce po 22.00 hod, tak nemám kde zaparkovať, voľné je jedine na tráve...a to mám ostať stáť v prostriedku cesty? Mali by sa riešiť skôr parkovacie miesta, než niekoho sem vycapovať za to, že zaparkuje na tráve. Mňa zas rozčuľujú na tráve a nachodníku hovná od psov, to ich mám chodiť fotiť a sem vycapovať? podľa mňa je nechutnejšie psače hovno na chodníku, než auto, ktoré nemá kde zaparkovať...

    OdpovedaťOdstrániť
  14. bodaj by si do toho hovna stupol zakazdym co zaparkujes na trave ty uboziak!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!