24 septembra 2009

Parkovanie pod oknom

príspevok nám poslal Mungo

Miesto činu: Holíč, D. Rapanta
Dátum: 16.9.2009
ŠPZ: NR542CH
Indikácie: Parkovanie na tráve
Značka auta: Peugeot
Diagnóza/K fotke autor píše: Parkujem pod oknom, aby mi môjho miláčika neukradli.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. By ma zaujimalo ci autor fotky aj zavolal mestsku policiu.To ho asi nenapadlo,ale fotit to ano.Toto je jasny pripad pre odtahovku alebo min.na papucu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Auto s papucou uz na trave nebude vadit? Papuca je krasny pripad demencie nasich policajtov.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. očividne ďalší prípad preplneného sídliska a nedostatku parkovacích miest, inak sa to ani vysvetliť nedá
    phill

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skor by som sa bál, že mi ta bytovka drbne na auto. Tam by som veru neparkoval z iných dôvodov, ako je tráva..

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!