13 septembra 2009

Čiaroslepec - pravidelník

príspevok nám poslal V.

Miesto činu: Bratislava, Janotova
Dátum: 6.9.2009, 19:27
ŠPZ: ZM976BB
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Škoda Octavia
Diagnóza/K fotke autor píše: Plné parkovisko pred barákom v nedeľu večer a čiaroslepý
vodič, to je katastrofa, to treba vidieť. Tento pán tu evidentne chodieva na návštevy cez víkendy a za celý ten čas (pol roka čo si všímam) som ho videl poriadne parkovať len raz, pričom tak ako teraz to bolo minimálne 6-7x. Ale už ma prešlo ignorovať to. Urobím mu tu súkromný fotoalbum kým sa nenaučí poriadne parkovať.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

7 komentárov:

  1. toot nie je az tak strasne, moja mama by asi tiez tak zaparkovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pokial nechodi na tuto stranku tak tym nic nevyriesis ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kurnik, co tym ludom brani ak ma VLAVO auto, vpravo volno miesto predkom ist tam zadkom, potom nemusi riesit odstup pre otvorenie dveri :-)

    alebo je vazne cuvanie taka nocna mora vsetkych z dediniek? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja radsej cuvam , predkom neviem odhadnut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dalsi ikvac co si mysli ze cuvanie je bohovo vyhodne a ostatni ste z dediniek...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to vyhodne hlavne ak nieco davas/vyberas z kufra. Najprv si vylozis veci, potom zacuvas, vystupis. A naopak, najprv vyjdes z parkovacieho miesta, nalozis veci, odchdzas - noaco, ze medzi tym zavadzias a vytvoril si mozno desiatky nebezpecnych situacii pre prechadzajuce auta. Hlavne, ze parkujes tak aby niektori ludia boli spokojni. Ale vzdy sa najde niekto, komu sa tvoje parkovanie nebude pacit, pretoze nestojis dostatocne rovno, stojis moc na kraji, pripadne moc v strede... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja radsej cuvam , aby som potom rano vysiel rovno z garaze a aj ked odniekadial po parkovani vychadzam , mam lepsi prehlad ako keby som cuval, preto je to podla mna bezpecnejsie.
    do kufra sa viem dostat aj ked cuvam

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!