01 júna 2009

Na chodníku sa parkuje vždy dobre

príspevok nám poslal maťo

Miesto činu: Bratislava, pri zástavke Lafranconi
Dátum: 20.5.2009 17:15
ŠPZ: TS940AN
Indikácie: Blokovanie chodníka
Značka auta:
Diagnóza/K fotke autor píše: Parker blokuje hlavne chodník, ale zasahuje aj do zastávky MHD a stojí na chodníku oproti prechodu. Mám také podozrenie, že to auto patrí jednému z tých robošov tam za ním. V pozadí vidno aj dva tlsté Mercedesy, tie zaručene nenechali 1,5m priestoru na chodníku.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. heh, na takychto mam na zvazku specialny kluc ;)
    (mozno ho raz vymenim za francuzak :P )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keby som ta videl s tvojim specialnym klucom,ako niekomu ides cez auto(nech parkuje akokolvek),tak ti dolamem obidve ruky... to mas nejaku uchylku,lebo doma nemate ziadne auto a musis jazdit len MHD?!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhlasim s anonymom dva! nato tu mame policajtov aby posudzovali kto ma pravdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja nesuhlasim z anonymom dva,nato tu mame policajtov aby posudzovali kto ma pravdu.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!