21 mája 2009

Malé auto presne na prechod sa zmestí


príspevok nám poslal dopravopat

Miesto činu: Bratislava, ulica Mlynské nivy, oproti Apollo Business Centru
Dátum: 14. 05. 2009, 8:01
ŠPZ: BA534KO
Indikácie: Parkovanie na prechode pre chodcov
Diagnóza/K fotke autor píše: Pracujem v Apollo Business Centre už vyše tri roky a ani raz som nemusel parkovať ako debil a dokonca som ani raz neparkoval autom na chodníku.

Chodník je od slova chodec, nie od slova auto a nie som invalid aby som sa nemohol pár metrov prejsť od normálne zaprkovaného auta. Lenivosť niektorých arogantných vodičov ale nemá konca kraja. Približne 150 metrov od tohoto Fiatu som zaparkoval slušne pri krajnici v jednosmerke (Súkennícka ulica), dostatočne širokej (parkuje sa pri krajnici po oboch stranách).

Pri uvedenom Business Centre je dostatok postranných uličiek, kde sa dá auto normálne zaparkovať, bez obmedzovania chodcov a iných účastníkov cestnej premávky.

Byť policajtom, tak zaparkované autá ako to ktoré som poslal nemilosrdne nakladám a vyvážam za mesto. Samozrejme pridal by som mastnú pokutu arogantnému vodičovi, podľa najvyššej možnej sadzby. Nie je to prvý krát, vidím tam podobné prípady takmer denne.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

1 komentár:

  1. najlepsie je zamaskovanie chodca :))) dakujem za prijemne pobavenie, pri rannej kave :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!