21 mája 2009

Ja nič, ja muzikant

príspevok nám poslal gunner

Miesto činu: Bratislava, Mestská ulica
Dátum: 01.05.2009
ŠPZ: LM170BM
Indikácie: Parkovanie na vyhradenom mieste
Diagnóza/K fotke autor píše: Ja nič, ja muzikant. Ja som tu len na návšteve. Tuším sa mi zhoršuje zrak, vidím štráfkovane.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. To vodorovne znacenie je v katastrofalnom stave.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten tam parkuje stale

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "To vodorovne znacenie je v katastrofalnom stave."

    To vodorovne znacenie je neplatne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ak je teda neplatne, potom je indikacia nespravna. Mam pravdu?

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!