16 decembra 2008

Tajomný nočný návštevník

príspevok nám poslal michal

Miesto činu: Prešov, Pöschlova ulica
Dátum: 9.12.2008 o 19.00 hod
ŠPZ: PO668BG
Indikácie: Blokovanie parcely
Diagnóza/K fotke autor píše: Zasielam fotografie auta ktoré mi bez opýtania občas zaparkuje pred domom. Vôbec by mi to nevadilo keby sa ten človek postavil na začiatok našej parcely, on ale stojí uprostred a keď príde z práce otec tak ja už musím parkovať u ďalších susedov. Ten exot si ešte parkuje hodný kúsok od chodníka čo nie je až také neobvyklé, horšie je že na našej ulici je dosť úzka asfaltka a dve autá majú robiť ak idú naraz.
Skúšal som sa pýtať susedov nikto nevie kto to je a čo tu chce.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

10 komentárov:

  1. chcem sa spytat, toto tu co robi? citatelia maju sami rozhodnut, ci to sem skutocne patri alebo co ako?

    niekto ma problem, ze niekto parkuje na "jeho" mieste? a?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drahý pán Anonymný.
    Keby som býval v bytovke tak by som sa nad tým vôbec nepozastavoval a nestálo by mi to ani za námahu vyfotografovať to.
    Iné je to na ulici s 50 rodinnými domami kde väčšinou parkujú ich obyvatelia. Snáď to pochopíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to auto je moje. Chodievam za tvojou mamou

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sa neposer prešovský koňar, aké "tvoje" parkovacie miesto, ty zrejme musíš byť pekný parkujúci imbecil a nie debil... sa nehanbíš niečo také napísať? A čo vlastne porušil? Že neparkuje pri chodníku - pozri aká je tam rozbitá cesta! Vari si nedobabre kvôli jednému arogantnému hajzlovi, ktorý má dve autá a dom svoje auto, trochu by si sa mal uskromniť parkodebile.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Akoze toto tu fakt nepatri...Nie je to sukromny pozemok.... ta darmosa nehovorí šalený východňár

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Drahý anonymný zo dňa Nedeľa, 2008, december 21 12:01
    Rád by som sa stebou stretol a rozbil ti ciferník, žiaľ taký chudák ako ty je silný iba v reči ináč je posratý až za ušami. Hajzel si ty a želám ti aby si aj ty nemal kde zaparkovať pre takých analfabetov na fóbii. Vlastne je to zbytočné taká socka ako ty auto nemá. Urob svetu láskavosť a zájdi do krematória.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vôbec by som sa nečudoval majiteľovi tej fábie, keby ti praskol kameň do okna.. on dobre vie, kde bývaš..

    keby si takto zverejnil moje auto, tak ho tam už máš..

    zvykneš si takto privlastňovať aj vzdušný priestor??

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kazdopadne by si nemusel tak slusne ved debilovi mozes aj klucom obehnut auto.Nehovorim ze sem tan nezaparkujem na cudziom mieste ale urcite nie kazdy den.A nakoniec ved prasknut kamen do okna mozes aj ty jemu... pozdravujem PO

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No vcelku pochybujem že tá časť cesty na ktorej stojí Fabia je súkromným vlastníctvom majiteľa domu. Takže ak nie je zapásaná v liste vlastníctva majiteľa domu tak na tom mieste môže zastať ktokoľvek aj na parnom valci.
    Inak ja osobne mám "veľmi v láske" takých čo majú dom, dvor ako hangár, neraz aj s garážou. A pritom keď prídu domov tak zaparkujú pred domom na verejnom priestranstve lebo sa im nechce otvárať bránu.
    Prosím bez urážky majteľa domu, podľa fotiek sa nedá zistiť aké parkovacie možnosti má vo vlastnom dvore.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!