23 septembra 2012

Ultradebil zahryznutý do chodníka

príspevok nám poslal capo

Miesto činu:  Zlaté Moravce, 1.Mája, pred mestským úradom
Dátum: 9.9.2009,13:46
ŠPZ: BA560TC
Indikácie: Parkovanie na chodníku
Značka auta: Mercedes
Diagnóza/K fotke autor píše: Tak kvôli takémuto panákovi som obchádzal tento jeho koč. No ale keby to mala obchádzať mamička z kočíkom tam musí ísť na dosť frekventovanú cestu a ohrozuje tým seba ale aj premávku.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. blavacky sedlak............... pride jak majster sveta

    OdpovedaťOdstrániť
  2. blava je potok, mesto je bratislava, takže bratislavský... ale ano, je to sedlák a takýto zbohatlícky idioti nám robia hanbu po slovensku :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja by som mu sfučal pneu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi mu ucarovalo v ten den.Vid.ten magicky datum kedy to bolo:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. akoze je to curak, o tom pokoj, ale aky ma zmysel sem davat take stare fotky??

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No aby ludia videli, to je hádam zmysel tejto stranky :-) no prebehol som moj HDD a nasiel som tuto foto a este aj tych policajtov tak no nedaj to sem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. cisty idiot ... sfucat mu pneumatiky ... kde boli dementni policajti? A vraj "pomahat a chranit" ... katastrofa ...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. a zelený a modrý(mestský) si ho ani nevšimli.....ako stále...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!