28 apríla 2012

Duo idiotov


príspevok nám poslala j.

Miesto činu:  Bratislava,Vyšehradská
Dátum: 16.4. 2012, celý deň
ŠPZ: BA348IK, KN718BP
Indikácie: Parkovanie na chodníku, blokovanie vchodu na terasu, blokovanie prechodu
Značka auta: Hyundai, Mercedes
Diagnóza/K fotke autor píše: Za prechodom pre chodcov je na zemi nakreslená aj plná hrubá čiara, pravdepodobne títo vodiči zaparkovaných vozidiel nemajú skúsenosti s kočíkmi, alebo invalidnými vozíky a aj nedostatočnú znalosť dopravných predpisov a logické rozmýšľanie.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. Ak sa nemylim,tak ten medved ma uz odfajcene prave zrkadlo.Myslim ze sa takto viac uz nepostavi.:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vsimol som si tiez. a tusim nielen zrkadlo aj karoseria nevypada nic moc uz :D debil

      Odstrániť
  2. hah hej, myslim že ten s Mercedesom už bol ponaučený :D a to druhé nie je Hyundai ale Toyota Yaris ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten mercedes tam uz stoji bez pohnutia 6 mesiacov

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na uvedené auto bola privolaná hliadka mestskej polície, ktorá skonštatovala že neporušuje dopravné predpisy zaparkovaním
    -ohladom mercedesu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Raz som volal mestskú políciu k autu, ktoré stálo v jednosmernej ulici v protismere. Ten buzerant pri telefóne ma vysmial a hliadku neposlal. Keď ma pred rokom na chodníku zrazil cyklista, povedali mi, že ho mám zadržať. Nedávno som zastavil dvoch peších a upozornil som ich na životunebezpečný priechod pre chodcov, pretože je za miernou zákrutou a stoja pred ním autá, povedali mi, že mám volať motorizovanú hliadku MP a dôstojne odkráčali. Načo je nám taká metská polícia?

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!