26 januára 2012

Sused, idiot

príspevok nám poslal repro

Miesto činu: Bratislava, Petržalka, Lenardova ulica
Dátum: 11.01.2012,  21:15
ŠPZ: BA284SY
Indikácie: Blokovanie iného auta
Značka auta: BMW
Diagnóza/K fotke autor píše: Takto bez chrbtovej kosti si náš sused zaparkuje pred naše auto a vôbec ho nezaujíma,  že by sme niekam potrebovali ešte ísť. Preňho je asi dôležitejšie že  si on spokojne zaparkoval a jedine slepý človek by si to auto pred ním nevšimol.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

34 komentárov:

  1. a ma tam neutral bez rucnej ako v petroske kazdy, staci to trosku potlacit...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemal tam neutrál. S tým jeho autom by človek pohol jedine ak by si ho dal na ťažné zariadenia a odtiahol ho druhým autom

      Odstrániť
    2. potom staci zavolat mestskych. je to ucinnejsie ako tuna 'vyplakavat' a nadavat do 'suseda'... pripadne sa s nim dohodnut ked je sused..

      Odstrániť
    3. staci zavolat MP?? :-D isto nie!! lepsie je napisat ze je parker kokot a nech to vsetci vidia!!hamba je lepsia ako nejaka pokuta ci nepokuta vybavena :-)

      Odstrániť
    4. ale berte to tak ze ked zato dostane pokutu nabuduce si to rozmysli ci takto zaparkuje.

      Odstrániť
  2. tu treba riesit pricinu a nie dosledok, tu sa ma rozmyslat preco tak zaparkoval a nie ako to nasledne riesit

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ma lepsie auto takze ma moralne pravo zaparkovat aj na ukor inych vodicov.
    Toto je jeho nespochybnitelne pravo vyplyvajuce zo zakona 586/1997 Zb.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a to kde tam najdem...

      Odstrániť
    2. V paragrafe 12 zakona 586/1997Zb. je jasne uvedene: "Majitel ci vodic auta vysokej hodnoty ci vzezrenia luksusneho ma nadradene pravo omedzit iny majetok nehnutelny ci pojazdny hodnoty nizkej."

      Odstrániť
  4. na susedov sa policajti nevolaju aj ked je to debil , ale aspon mohol zazvonit a spytať sa či niekam čiiirou nahodou ešte nepojdeme .. ide len o to že sa stačilo spytať .. a som rad že je to uverejnene na tejto stranke nakolko si vytlačim foto odtialto aby vedel kde sa ma hladať:D repro

    OdpovedaťOdstrániť
  5. on asi myslel
    mám lepšie auto, keď bude chceť, tak ho zavezem hocikedy hocikde,
    nemusí sa trmácať na svojom, tak vôbec nevadí ked sa tu postavím
    ako taký lolo

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pri troche sikovnosti sa to da vymanevrovat, staci len chciet, po sklopeni zrkadiel na bielej dodavke, asi inca, alebo caddy a s pripadnou pomocou "navigatora" by to bola hracka, zacuvat, na dva krat a do predu...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. AnonymnýJan 27, 2012 12:42 AM

    @ tak o tom dosť pochybujem, sa pozri koľko je tam miesta...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty si ako bol to auto skusit odtlacit ze vies ze bolo zabrzdene hej? teda chcel si ist prec to mam pocopit a je to tvoj sused tam co si mu nesiel zazvonit??? tebe islo len o to nieco sem dat a nechat sa lutovat a podporovat dalsim nejakym blbeckom aku mas pravdu... ono staci pozriet tento clanok a je jasna podoboba kto foti taketo veci ale tento to dostal vyzrane:

    http://vas.cas.sk/clanok/5451/fotograf-milan-policajti-ma-donutili-vymazat-fotky-ich-auta.html

    Ja takto vyzerat nie ze nechodim fotit auta, ja nejdem na ulicu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby aj nemal zatiahnutu rucnu ... nebudem hybat s cudzim autom - ak sa potom samovolne zacne hybat a do niecoho nabura, koho to bude vina ?
      Nehovor mi, ze take nieco nemoze nastat - videl som to na vlastne oci (ako sa auto zacalo hybat po tom co ho chlapik potisol o meter, vyparkoval svoje a odisiel).

      Odstrániť
    2. tebe jebe? to akoze majitel normalne parkujuci sa ma ist prosit nejakemu dementovi aby mu isiel uhnut auto???tak ty si poriadny ale poriadny kokot!!!!mali by zverejnovat fotky tych co takych kokotov ohajuju !!!!

      Odstrániť
    3. Ano..lebo pôjdem zvoniť susedovi o 21.15, že či nebude taký láskavý a preparkuje si auto...tu ide o princíp, že niekto parkuje ako debil a neberie ohľady na ostatných preto je tu táto fotka...o tom je táto stránka

      Odstrániť
    4. AnonymnýFeb 8, 2012 02:15 AM
      tebe jebe? to akoze majitel normalne parkujuci sa ma ist prosit nejakemu dementovi aby mu isiel uhnut auto???tak ty si poriadny ale poriadny kokot!!!!mali by zverejnovat fotky tych co takych kokotov ohajuju !!!!

      kokot bol ten co ta priviedol na svet, a hlavne na drogach, ked sa mu vydaril retard

      Odstrániť
    5. AnonymnýFeb 14, 2012 02:21 AM
      kokotom si bol spraveny a kokot si aj ostal!!

      Odstrániť
  9. Posledný príspevok bol výborný, konečne niekto napísal výstižný názor, inak čudujem sa chlapcovi, že rovno nedostal do papule pár rán s jeho výzorom, vyslovene darwinov syndróm, mentál...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme lebo fotiť auto polície môže len ľuďia s dokonalým vzhľadom a bezchybnou vizážou...

      Odstrániť
    2. Milan je hrdina
      šikanovanie akéhokoľvek druhu je odsúdeniahodné
      je dobré, že to nenechal len tak

      Odstrániť
    3. tam islo o to ak som to spravne pochopil, ze jedina mozna zabava v zivote je...sam chodit fotit auta, bez kamaratov, bez koruny...zapodievat sa hovnom

      Odstrániť
  10. napíš si číslo mobilu za okno
    aby ta v prípade potreby zavolali k autu
    a mobil si nechaj potom v auta
    ako ja
    :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom je realne riziko ze nejaky vsimavy fetak zbada cedulku.
      Zavola na to cislo a ked (v noci) uvidi nejake svetielko (LCD zvoniaceho mobilu) v aute kludne ti rozbije sklo a mobil ukradne.

      Odstrániť
    2. ja som ho tam zabudol
      raz som zabudol aj zamknúť auto pred kauflandom, prídeme s nákupom-košíkom k autu a zmačknem dialkové a - zamkol som
      naštastie som nemal navštevu

      Odstrániť
  11. Ja som u nas videl jedneho, co permanentne blokoval auta tym, ze stal v strede parkoviska (nie vzdy sa dalo vyjst kazdym autom) a jedneho rana vidim na boku jeho auta metrovy pozdlzny suchanec.
    Odvtedy som ho tam nevidel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je ten spravny liek na debilnych parkerov!!!

      Odstrániť
  12. preboha nechapem ludi niekedy... ked ma nejaky kokot blokuje tak ak ho poznam vytiahnem ho z postele aj v noci a ak nespolupracuje volam fizlov... no problem, do pol hodiny vyriesene

    OdpovedaťOdstrániť
  13. hehehehehehe ved vsak taku vedu tu ztoho robite po prve ako viete ci sa ten dotycni na tom bielom nezmesti stade vist a po druhe hodim spatecku a zoberem to cez chodnik vsak aj ten dotycny keby mal kde zaparkovat tak by zaparkoval inde.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. este stale ten debilek tak parkuje???chceme vediet ako sa to vyriesilo ci tato liecba pomohla :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!