04 novembra 2011

Slovák v Chorvátsku


príspevok nám poslal jaro

Miesto činu: Chorvátsko, Zadar
Dátum: 15.7.2011
ŠPZ: PK YACHT
Indikácie: Parkovanie na zákaze zastavenia, parkovanie na cyklo chodníku
Značka auta: Land Rover
Diagnóza/K fotke autor píše: Cyklochodník? Ja som pezinčan a každý nech ma má rád. Stovky áut z celej Európy, ale ja som skutočný macher.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. no vidno ze debilkovia od nas debilne parkuju aj na dovolenke!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. autor nech si nabuduce odpusti coment "Ja som pezinčan a každý nech ma má rád." to ze auto na fotke ma znacku PK neznamena ze automaticky kazdy s touto znackou porusuje predpisy a tyka sa to vsetkych znaciek. Inak pre autorovu informaciu znacku PK ma cely pezinsky okres napr:Modra,Vinicne,Grinava,Limbach .... takze nemusi ist o Pezincana.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobrý deň - ja som ten debiL ...takže, je mi to fakt ľúto ale fotka je z Majstrovstiev Sveta v Jachtingu a usporiadateľ vyznačil že jediné miesto okrem preplneného parkoviska - na parkovanie je práve tento chodník - takže takto som aj ja zaparkoval - ako debil - na tomto mieste - som športovec a ctím si všetko čo je spojené so športom - teda aj ten chodník - tak dúfam, že mám aj ja právo ako debilko - vysvetliť že nie je mi to samozrejmosťou parkovať ako debil - debilko....no a na budúce sa polepším!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobry vecer - ja som ten autor :) , podla znacky som pochopil ze patrite k nasim lodiam , ako sportovec som samozrejme fandil , k parkovaniu - parkovisko preplnene nebolo ... a PK YACHT bolo JEDINE auto ktore teda usporiadatelia nasmerovali takto zaparkovat :) . ... k predoslemu anonymovi - ak ma niekto znacku BB - je treba patrat ci je clovek z Donovalov , alebo sa jednoducho napise bystrican ?

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!