03 januára 2012

Premyslená čiarosleposť

príspevok nám poslal loki

Miesto činu: Bratislava, Zlaté piesky, Shopping palace
Dátum: 12.12.2011, 19:45
ŠPZ: BL944CB
Indikácie: Volkswagen
Značka auta: Audi
Diagnóza/K fotke autor píše: Týpek šiel predo mnou. Pred vjazdom na parkovisko pribrzdil a rozhliadal sa kde zaparkuje. Keďže si získal moju pozornosť tým, že som musel čakať ako sa rozhodne, tak som bol zvedavý kam to šupne. Moje očakávania prekonal.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. tak toto je dalsi priklad kokota za volantom....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. on moze on ma Das Auto.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. auto má dobré, ale parkuje ako debil
    ďalší nakotený
    dal by som mu fúkať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ale musíte uznat že nemal na výber chudáčik napravo ma Feldu z tej mu hrozí že mu na DAS auto preskočí hrdza a na lavo má obrubník kde by oškrel elektrony tak volil zlatú strednú cestu ved je to DAS šofér

    OdpovedaťOdstrániť
  5. DAS paštikar po.ebany... cela ta paštikareň je hamba celeho slovenska mali by si ju vziat madari...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zošrotovať
    a debila do ústavu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. On nie je Das ko.ot, ale Oberko.ot

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento ....... nielenze debilne parkuje, ale po meste jazdi este kok..nejsie, kedze nema ine prilezitosti ako zazit potesenie, nez s gulami na páre nadupanych ponikov

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!