13 septembra 2011

Passat ako MHD?

príspevok nám poslal donco


Miesto činu: Bratislava, Miletičova, zastávka MHD pri Prievozskej
Dátum: 26. 08. 2011, 13:02,
ŠPZ: BA434LD
Indikácie: Parkovanie zástavke a v strede chodníka
Značka auta: Volskwagen Passat
Diagnóza/K fotke autor píše: Státie v strede zastávky, ktorá je zároveň aj chodníkom. Ale nevadí, aspoň sa ľudia mali o čo opierať pri čakaní na trolejbus.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

32 komentárov:

  1. Kto s tym ma problem? Asi len nejaki pochibni asociali a zavistlivci. Ved ti ludia co cakaju na MHD sa mozu zviest taxikom a v cieli budu rychlejsie.
    A ze vraj blokuje chodnik !! Aj keby nenechal ani 1cm miesta tak chodec je tu nato ze ma prejst na chodnik na druhej strane.
    Cest takymto taxikarom !! Oni su ti co poctivo robia robotu a este im aj tak niekto kladie polena pod nohy takto zakerne!!
    Znak ze ma niekto auto znaci ze sa objektivne ponahla a prednost ma mat vsade! To znamena aj ze chodci nemaju naponahlo cize maju vsade davat prednost a neoplyvat necestnymi vyhodami (ako prednost na prechodoch a ine hluposti).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taku stupiditu naozaj moze vypotit len clovek nizkeho IQ :-)))))) TY SA VRAT DO ZAKLADNEJ SKOLY, CHUDACIK!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. **PRE** Anonymný povedal(a)... @ 13. septembra 2011 10:16

    Aha !! Dalsi zastanca chodcov. To sme teda dopadli. V dnesnej dobe uz pomaly chces zeby som kazdemu daval prednost!! Ale ja som dinamicky jazdiaci vodic - cize na dodrziavanie akychsi archjickych pravidiel nemame mi dinamicki vodici cas ! Peniaze su cas ako (mozno) vies !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. myslis to ironicky, alebo mas v hlave vazne nasrate?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "dinamicky jazdiaci vodic" - v preklade to znamená jadzím ako dobytok a nikto iný ma nezaujíma a píšem ako dobytok, pretože nepoznám ani pravopis :D
    Inak by ma veľmi zaujímalo akú to máš vlastne prácu, keď si taký dynamický (neveril by si, ale dynamický sa píše s Y) a čas sú pre teba peniaze, pretože pre všetkých sú čas peniaze, teda aspon pre tých čo pracujú na hodiny nie na úkol :D
    Haugh dohovoril som :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. **PRE** Anonymný povedal(a)... @ 13. septembra 2011 15:37

    No luksxus !! Pan vzdelany sa ozval. A uz zasa lipnes na banalitach ako pravopys alebo akesi teoreticke cestne predpisy (nesmysli ako prednost lenivim chodcom atd. ) ktore su kazdemu dynamickemu vodicovi ukradnute.
    Inak pravopys ovladam skvele a v slove dynamicky som mal mekke i lebo som mal inu klavesnicu nastavenu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. a aku klavesnicu si mal nastavenu? japonsku? lebo napisat slovo pravopYs a este k tomu 2x je dost umenie. To snad nemoze byt ani preklep.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. **PRE*** Anonymný povedal(a)... @ 13. septembra 2011 17:52

    som mal QWERTI klavesnicu namiesto spravnej QWERTY nastavenu.
    Asi sa zasa prepla ta klavesnica sama (kuoli tomu pravopisu).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. taka neexistuje :D ... qwertz alebo qwerty :D
    ale tymto si ma dostal teda

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten dobytok tam má toľko chýb, že pochybujem, že už ukončil základnú školu a nie to ešte aby bol dynamickým šoférom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Základným problémom je, že vodič uvedeného automobilu asi zaparkoval na úplne prázdnom mieste, potom okolo neho postavili domy a cesty. A vy, vážení prispievatelia, teraz bojujete nie o bezpečnosť na cestách a na chodníkoch, ale o to, kto urobí v jednej vete viac pravopisných chýb a dokáže si to obhájiť. Neviem, čo je v tomto prípade dôležitejšie - spôsob parkovania alebo nastavenie klávesnice.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. "Anonymný povedal(a)... @ 13. septembra 2011 19:16"

    Ako stránka je vytvorená na to aby poukázala na parkujúci dobytok a tak sa aj stalo. Máš pravdu. Vlastne som sa ani nechcel naťahovať o nastavenie klávesnice ale skôr sa mu tak trochu vysmiať, pretože to čo napísal je ozaj "kvalitný materiál" a tá jeho následná obhajoba ma dostala do kolien a nevedel som sa prinútiť nereagovať :D
    Len ešte stále ma udivuje, že taký ľudia ako on dokážu niečo takéto obhájiť.
    Ale asi máš pravdu s tým, že auto tam bolo prvé a až tak tam postavili chodníky a domy, pretože inak to ani byť nemohlo... ale som rád, že ešte sú ľudia, ktorí uznajú, že parkovať ako debil u nás nie je úplne normálne.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Caute som taksxikar Lojzo a som autorom tych kontroverznich a gramatycki beschibnych prispevkov.
    Timto sa chcem zastat vsetkych poctivich taxykarov (nielen v BA)co parkuju podobne ako ja na foto. Mislim ze parkujem podla slovenskich taxikarskych standardov - cyze vzorovo.
    Mam skvele ceny, volajte na 0909/04113564 klapka: 457884
    A nje ze budete odomna chciet blocek po jazde !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja neviem, co sa tu riesi.

    Parkuje na chodniku? Ano.
    Sluzi tento chodnik ako oficialne oznacene parkovisko? Nie.

    To znamena, ze vodic Prassata tam parkuje ako debil, pretoze na chodniku auto nema co hladat.

    Tu nie je podstatne ci obmedzuje chodcov alebo nie. Podstatne je, ze vodic porusuje parkovanim zakon a ktokolvek taketo konanie obhajuje je rovnaky debil.

    A ano, kto napise "dynamicky" s makkym "i" a rozculuje sa, ked ho opravia, blbec. Kto to napise s "y", je normalny.

    Ozaj, mohol by dat niekto to cislo na slusny spamovy server?

    OdpovedaťOdstrániť
  15. caf lojzo, si pan, taky standard pre ciganskych taxikarov, cest slusnym..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. "Parkuje na chodniku? Ano.
    Sluzi tento chodnik ako oficialne oznacene parkovisko? Nie.

    To znamena, ze vodic Prassata tam parkuje ako debil, pretoze na chodniku auto nema co hladat."

    Cital si si nas posledny zakon od sudruha Kalinaka, ktory umoznuje parkovanie na chodniku? Takze aky zakon vodic porusuje?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. PRE Anonymný povedal(a)... @ 13. septembra 2011 21:48

    Vodic taxika porusuje predpis minimalne tento predpis:
    Taxikar zaparkoval na chodniku, tak ze sa tam dostal jazdou autom po chodniku co je zakazane.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Potom by bolo kazde parkovanie na chodniku zakazane, pretoze auto na chodnik netlaci asi nikto. Ale ucelom zakona bolo umoznit parkovanie na chodniku, cize umoznuje aj vyjdenie na ten chodnik.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. PRE Anonymný povedal(a)... @ 14. septembra 2011 0:19

    Upresnim: zakazana jazda po chodniku znamena ze vodic zaparkoval tak ze vyuzil chodniky (ako cesty) a cielene po nich jazdil aby sa dostal na vyhliadnute parkovacie miesto.
    Tzn. vodic nepresiel cez obrubnik z cesty na chodnik aby sa dostal na parkovacie miesto.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tak ale v tomto pripade mi nepride, ze by jazdil po chodniku. Vysiel nan z cesty, len nezaparkoval hned na kraji ale o meter dalej, aby nechal miesto chodcom. Za jazdu po chodniku by som to urcite nepovazoval.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Každé parkovanie na chodníku vyžaduje aj pri parkovaní jazdu po chodníku. Tak o čo sa tu dementní prispievatelia snažia. Keď je parkovanie na chodníku povoloné ak vodič nechal 1,5 m pre chodcov, tak plačete na nesprávnom hrobe. A je nutné týmto prispievateľom odporučiť návštevu u cvokára. Ten ich začne z tejto choroby liečiť, aby nebolo neskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. PRE Anonymný povedal(a)... @ 14. septembra 2011 11:08

    Sorry ale mam dojem ze mas trochu problemy s chapanim.
    Vysvetlim este raz: povolene je parkovat na chodniku tak ze sa nan dostanes priamo z cesty (typicky) cez obrubnik.
    Tzn. zakazane je zaparkovat na chodniku tak ze chodnik vyuzijem ako cestu a az z chodnika sa dostanem na parkovacie miesto (a toto parkovacie miesto nemusi byt nutne na chodniku).
    Snad uz niektori pochopia.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Anonymný povedal(a)... @ 14. septembra 2011 12:03

    Láskavo nás nepoučuj. Každému parkovaniu na chodníku predchádza i jazda po chodníku. To naozaj nemôžerpochopiť iba kretén. Čo tie autá tam priletia zo vzduchu ? A je úplne jedno či sa jazdí 4 m alebo 10 m. Vyhláška parkovanie na chodníku povoľuje. Tak nepriamo povoľuje i jazdu pred parkovaním.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. PRE Anonymný povedal(a)... @ 14. septembra 2011 14:07

    Tebe je zbytocne nieco vysvetlovat... Do kretenov si nadavaj sam hlavne ked mas problemy s chapanim.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nie je potrebné nič vysvetľovať. Čo nie je zakázané to je povolené. Toť všetko a kreténi ktorí nechápu, že ak máme povolené parkovanie na chodníkoch za predpokladu, že tam necháme 1,5 m prechodu pre chodcov, tak sa tam to auto musí aj nejako dostať.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. PRE Anonymný povedal(a)... @ 15. septembra 2011 9:37

    Nic v zlom ale ked pan Boh rozdaval chapavost tak si sa nepostavil do radu.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Anonymný povedal(a)... @ 15. septembra 2011 11:08

    Za to ty, keď rozdával blbosť bol si v prvom rade, že ?

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Už som sa bál, že táto diskusia nedospeje k osobným urážkam. Bravo. Ešte by ste si mali rozdať, kto má hlúpejších predkov a viac hovna v hlave. A máte pekný deň za sebou.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. PRE Anonymný povedal(a)... @ 15. septembra 2011 14:35

    Moj zlaty ja som sa do toho radu (rady) ani nepostavil narozdiel od Teba.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. aj tak nič neporušil, neparkuje ako debil... je to dovolené ! Takisto ja ako šofér niesom ochotný rešpektovať chodcov ani cyklistov.. Je to cestný hmyz !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. :D:D:D:D po prečítaní všetkých týchto komentárov som usúdil, že Slováci sa všade o k*k*tinách hádajú :D:D. A tie gramatické chyby, no koniec :D

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!