12 septembra 2011

Čiarosleposť pred Nemocnicou

príspevok nám poslal mato


Miesto činu: Dunajská Streda, nemocnica
Dátum: 2.9.2011, 7:37
ŠPZ: DS297AP
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Škoda
Diagnóza/K fotke autor píše: Nie je jednoduché si zaparkovať auto pred nemocnicou v DS v ranných hodinách. Prečo?

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. Opäť stará diagnóza. Príliš "široké" parkovacie kóje. Nech žije ľudská blbosť !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všetci vedeli zaparkovať do kóje tak nech mi nehovorí nikto, že felícia je príliž široká

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty blbečku a vystupovať bude zadnými dverami ??? Opäť jeden blbeček, ktorý ma veľmi "pobavil"

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na fotke viac vzadu vidieť autá, ktoré dokázali zaparkovať vedľa seba a akurát tento nemôže. a ja som si myslel, že felícia je jedno z tých menších áut.. keby mal nejaké suv ozaj široké tak v tomto prípade úzších parkovacích miest by som bral ale toto nie je výhovorka.. toto je neschopnosť šoféra...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!