08 marca 2011

Polýcia parkuie (102) - na vyhradenom mieste

príspevok nám poslal mp

poznámka pre debilov a rýpalov: chyby v nadpise sú naschvál a nie je to ani pravidelné mýlenie sa

Miesto činu:
Bratislava, Radlinskeho, vstup do nemocnice pre zasobovanie
Dátum: 28.2.2011, 8.55,
ŠPZ: BAXA809
Indikácie: Parkovanie na vyhradenom mieste
Značka auta: Škoda
Diagnóza/K fotke autor píše: Vyberanie pokut a ich ukazka zneuzitia pravomoci.

Čo by robili ak by niekto spôsobil nehodu kvôli tomu, že by mu to auto bránilo vo výhľade?

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

5 komentárov:

  1. Ale to nie je policajt to je s prepacenim mestsky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne tak, nazvat mestskeho postara policajtom, je urazka policie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mestsky drab:-)8. marca 2011 o 19:24

    Parkovanie na vyhradenom mieste?Komu je to miesto vyhradene?Ja by som skor povedal ze je to parkovanie na zakazanom mieste.Hmm.A inak,udelili si vynimku zo zakona co im umoznuje dalsi zakon.Tak klud chlapci.:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no neviem ci si mestsky "policajt" moze udelovat vynimky zo zakona. Dost silno o tom pochybujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nie, ale udelil im ju Krajský dopravný inšpektorát, stačilo aby si to ten pako fotograf pozrel.... ked idem na Radlinského a parkujú na platených miestch debili čo si parkovanie neplatia ma ide poraziť, hlavne ked tam krúžim hodinu. Aspoň oni tam robia trochu poriadku, normálny policajti na to totálne serú.... ked ich človek upozorní na auto, tak vraj to majú na starosti mestskí... neviem čo máte roti nim, ja som im za ich robotu vdačný. A ked si ju majú robiť musia niekde aj zastaviť. Mám pocit, že tu sa odbavuje nejaký premúdrelý vysokoškoláčik, čo v živote ešte nič neurobil.... Tí čo jazdia a parkujú v Blave podla predpisov, vedia o čom píšem...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!