13 decembra 2010

Autom až do školy

príspevok nám poslal daniel

Miesto činu:
Liptovský Mikuláš, Spojené gymnázium
Dátum: 3.12.2010
ŠPZ: LM631AU
Indikácie: Parkovanie na chodníku
Značka auta: Renault
Diagnóza/K fotke autor píše: Tak tento magor pravidelne parkuje pred vchodom nasej skoly. Nechapem kto to je o co mu ide - vzdy dovezie zensku a stoji tam a bezohladne blokuje vsetkych co chcu ist dnu alebo von.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

10 komentárov:

  1. Zasa jedna "perfektná" fotka od zakomplexovaného fotografa. Vodič sa nedopustil žiadneho priestupku. Predpokladám, že tam nie je zákaz vjazdu, vidím tam niekoľko zaparkovaných vozidiel a ani zákaz zastavenia nevidno. Vodič nechal dostatok miesta na pohodlný vchod a východ a obsluhu vchodu do budovy. Už si si vyliečil komplex, tým, že si niekoho podrazil a ohovoril? Si chudák!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. haha,ozval sa dotknuty vodic-debil???

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha,ozval sa dotknuty vodic-debil???

    Nie neuhádol si ozval sa človek, ktorý sa pozastavuje nad tvojou debilitou. Rozmysli si druhýkrát akú blbosť fotografuješ. Prípadne obhajuješ.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ani by som nepovedal ze autor odfotil blbost.O par prispevkov nizsie je tento debil odfoteny aj pred tescom ako parkuje cez dve miesta.Takze inteligent jak hovado.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaj jasne, tak ked niekto raz parkoval zle, postujme tu aj fotky kde parkuje normalne. A zaujimalo by ma koho akoze blokuje? Ak mi date na toto normalnu odpoved, nie taku, ktora vypoveda o vasej nizkej inteligencii ako "haha,ozval sa dotknuty vodic-debil???" tak uznam, ze parkuje ako debil. Ale z tejto fotky je jasne, ze sa rovno pred vchod dostanu aj hasici s ich velkym autom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zdravim Vas ja som majtel tohto auta ...akoze vazne nechapem aku ma pointu toto neustale fotenie? ... to ze rpidem ku skole niekoho vylozim co trva cca dve minuty a je tam dost miesta pre vsetkych aby mohli volne chodit ... fajn odfotil si si ma dobre tvoja vec ,... vies kto som tak az tam budem zajtra stat tak prid za mnou ja sa s tebou rad porozpravam o tom kde sa smie a kde nesmie parkovat btw tato stranka je jedna velka kktina s prepacenim...!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...a ty čítaš stránky, na ktorých sú kktiny?!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Co thalia, to debil...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa mňa je to normálne zaparkované. Neviem na čo ste sem túto fotku vôbec dali veď okolo toho auta prejde stíhačka. Ale tak píšte detičky píšte.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Čo Thalia, to thalián...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!