30 novembra 2010

Smart parking

príspevok nám poslal lamačan

Miesto činu:
Bratislava, Studenohorská ulica
Dátum: 12.11.2010 - 15.11.2010
ŠPZ: BA899UJ
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Smart for 2
Diagnóza/K fotke autor píše: Na tejto ulici je fakt dosť ťažké zaparkovať (ak nemáte parkovacie miesto), hlavne v dolnej časti - ale takýto úlovok sa tu nevidí často. Najlepšie na tom je, že na ľavej strane fotky je rozšírené miesto + vyšrafovanie pre vozíčkara. Tomu chudákovi napravo, asi nevliezol/nevyliezol spolujazdec. Všimol som si to už v piatok podvečer, ale snímka bola tmavá, tak som sa cez víkend mrkol - a mal som tento úlovok. Najsmutnejšie je, že väčšina ľudí cez víkend dokáže preparkovať - tento však nie. Na môj údiv tam bol ešte aj v pondelok :( - hlavne že je to to "najväčšie" auto na tejto ulici

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

12 komentárov:

  1. nerozumiem co su toto za prispevky. co ti vadi? ze nenastupi do citroena spolujazdec? ved nech vodic vyparkuje a spolujazdec nastupi. Ked vystupil smart co ma vacsie dvere tak nastupi aj spolujazdes citroenu ak nema postavicku ako ja...
    alebo ti vadi ze smart ma kolesa na ciare?
    koho blokuje? obmedzuje? zavadzia?
    parkovat nakrivo neznamena parkovat ako debil...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlasim s prvym komentarom. Navyse povazujem za vcelku slusne, ze vodic smarta ponechal viac volneho miesta, tomu vozickarovi nalavo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...jasné - prví dvaja "komentátori" sú tiež parkovací debili a nemohli ináč ako iba vyjadriť svojmu kolegovi plnú podporu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. niesu debili, debil je ten co to odfotil, ten smart sa zachoval velmi pekne ze bral ohlad na auto s oznacenim invalida

    OdpovedaťOdstrániť
  5. boze, co za kreteni to ziju v tejto krajine. A tym nemam na mysli autorov prveho, druheho ani stvrteho komentara ale autora tejto fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...mne sa nezdá, že tá značka označuje miesto pre invalidov. Je tam nejaký žltastý symbol...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to uz neries, je tam uvedena ECV auta, takze vyhradene to ma

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ...dobre, ale podaktorí tu obhajujú to vynechané miesto ako argument, že majiteľ Smartu myslí na toho invalida vľavo, a ja žiadneho invalida nikde nevidím...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ked uz chceme byt dosledni, tak zakon prikazuje nechat bocny odstup od vozidla ztp 1,2m.

    "...mne sa nezdá, že tá značka označuje miesto pre invalidov. Je tam nejaký žltastý symbol..."

    To je starsie oznacenie ztp.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. obvykle sa uz to miesto pre invalida robi sirsie, aby nemal problem s nastupovanim.. takze stacilo zaparkovat standardne, do stredu boxu

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lamačan je veľký dement

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten kto to fotil je k0k0t a veľmi sa čudujem že to sem admin vôbec dal (nie je umenie sem dávať rad radom čo ti príde do pošty, ale aj to trocha organizovať, od toho si admin !!!), veď ten smart nikoho neblokuje ani neobmedzuje, stoji na svojom mieste, určite nie ako debil, to som zvedavý kedy takýto ****** s foťákom v mobile začnú chodiť po parkoviskách s pravítkom v ruke a začnú merať ešte aj to či je auto presne v strede parkovacieho boxu, skôr mi pripadá že autor fotky je majiteľ toho akvária vedľa, a len ho štve že musel parkovať na dva krát a čakať kým mu niekto na mieste spolujazdca vystúpi z auta... to kde sme...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!