30 novembra 2010

Na parkovisko vrtuľníkom

príspevok nám poslala timea

Miesto činu:
Bratislava- DNV, Pavla Horova, vjazd na parkovisko nad P. Horova
Dátum: 17.11.2010, 9:00
ŠPZ: BA073HL
Indikácie: Parkovanie nakrivo
Značka auta: Mercedes trieda A
Diagnóza/K fotke autor píše: Dotyčný zaparkoval vo vjazde na parkovisko. Ono je tam síce dosť miesta na ďalšie auto, alebo iba smerom von. Dnu sa jednoducho dostať nedá, lebo autá parkujú aj všade naokolo, takže sa tam jednoducho nedá vojsť. Ja som to skúšala, trikrát som cúvla a snažila sa tam dostať, ale nešlo to.

Vpredu mercedes, vzadu ďalšie autá, vpravo obrubník - nemožné. Nepoviem, keby tam to auto
zaparkoval v noci a ráno o 6tej ho odtiahne, bolo by to OK, ale on tam veselo stál ešte o 9tej. Na parkovisko boli voľné boxy, ale nemala som sa tam ako dostať.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

10 komentárov:

  1. nehnevaj sa ale je tam miesto na kamion...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vrat vodicak ak ho mas a jeb na to. chodievaj pesi alebo busom a bude sa ti kludnejsie zit. ked uz taketo chujoviny sem moze niekto dat tak je mi normalne na grcanie. keby si radsej nadavala na to ze nie je kde parkovat Timejka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslim, ze tu nebude problem v tom Mercedese. Ked to ide von, mui to ist aj dnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prosim ta vrat vodicak bude menej nehod na cestach

    Ps: ja by som tam nemal ziadny problem zaparkovat

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zena co sa tu stazuje by tam nebola schopna zaparkovat aj keby tam dotycny neparkoval :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I takýto polovodiči u nás dostanú vodičáky. Strach a hrôza...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. este napis, ze si sa tam nevedela dostat s ticom :-DDD, ja by som sa tam aj s nasou velkou "rarohou"(4,66m) dostala uplne s prehladom a to som zenska :-DDD, prosim ta vrat vodicak, lebo evidentne ti je aj jazdny pruh priuzky ako na to pozeram :-DDD...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. keby sa vsetci starali o seba bolo by kazdemu lepsie...tento portal je cisty fet a pridrbanost ludi co podla mna nesoferuju...peace...xGhost

    OdpovedaťOdstrániť
  9. odhliadnuc od toho, ze neostava potrebna sirka, na oba smery jazdy... dostat sa tam da. a ked dotycna sa tam nedostala, evidentne bude chyba aj u nej, v tom medzikuse, medzi pedalmi a volantom... ale chapem, ze dnes ma vodicak kde kto, tak preto sa parkuje ako sa chce, a soferskych zrucnostiach, nemoze byt ani reci...

    pripadne ju manzel, frajer, alebo neviem kto presviedca o tom, ze 20 cm, je presne tolko (dajme tomu ze vyrazne menej ako 20 cm) a tak ma jednoducho zly odhad :-))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Timejocka, treba si pockat na sneh, trosku pridat plyn a na rucnej to tam uz urcite nejak vpasujes :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!