27 septembra 2010

Parkovanie "na priečno"

príspevok nám poslal biznisko

Miesto činu:
Piešťany, Teplická ul., pred predajňou elektra vo Family centre
Dátum: 24.03.2010, 14:11 hod
ŠPZ: NR757CZ
Indikácie: Čiarosleposť, blokovanie parkoviska
Značka auta: Kia
Diagnóza/K fotke autor píše: Túto fotografiu som urobil preto, lebo som pracoval v tej predajni, pred ktorou sa to stalo, už dlhé mesiace, a poviem Vám, že čiaroslepota tam bola na každodennom menu, ale toto som zažil naozaj len jeden jediný raz.

Pani v stredných rokoch vystúpila z auta, išla sa poprechádzať najprv do vedľajšej prevádzky, potom aj k nám a keď jej zavolal pravdepodobne manžel, tak odišla. Neviem, či to treba zaradiť do kategórie "čiarosleposť" alebo "žena za volantom" čím samozrejme nechcem poukázať na to, že ženy nie sú dobré šoférky, naopak, poznám vynikajúce ženy šoférky, ale práve takáto individualita Vám nasadzuje túto "nálepku".

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. Hmmm, tak Teplicka je dobre 4 km po ceste odtial... ale nevadiiiii, hlavne ze nafotil :-)
    A teste sa viac! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. biznisko, mal si problém so zaparkovaním? Parkovisko je úplne voľné, tak o čom to je ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Urcite mal problem, lebo ho uz niekto predbehol a sam seba fotit nechcel (iba ak by sa chvalil novou krabicou na kolesach).
    To vies, ked dojde vyhodnar z Blaaavy s mobilkou za korunu, tak musi fotit vsetko, co vidi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 27. septembra 2010 18:15
    27. septembra 2010 21:42
    ... pardon páni, samozrejme je to ul. Nikola Teslu, ale neviem či sa jedná o to, kde presne na meter sa to stalo, ale že vobec sa to stalo. nikdy ste nemysleli na jedno a napísali druhé? páni su dokonalí ...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 28. septembra 2010 19:51
    ...fakt som problem s parkovanim nemal, pretoze som tam parkoval uz od 8:30 (to ste sa mohli dovtipit, kedze som napisal, ze som v tej predajni pracoval) a tiez bolo prazdne parkovisko, ked som tam prisiel, ale to znm. ze som sa mohol postavit ako ona? vsak "nikomu nezavadziam" a kolko by sa tam zmestilo aut, kedy vsetci k tomu tak pristupuju ... nemalo by to byt, nahodou trosku inak? a nie že: "aha, po mne sem pridu este nejaki ludia, ktori by si nieco radi kupili, tak ja zaberiem vsetky 3 miesta priamo pred vchodom do predajne, nech si to tí sprosti predavaci co tam robia nalozia ako chcu"
    a inac ano, som vychodniar z blavy a mam mobil za korunu ... mozno moj mobil stal viac ako ty zarobis za mesiac kamarat ... ked nepoznas neposudzuj, pretoze takto si spravil obmedzeneho degeska akurat tak sam zo seba

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dakujem za posledny odsek, potvrdil si mi doktorat z oblasti psychologie a ludoznalectva.
    Ak mam kde zaparkovat, inych neriesim, nech si stoja aj na lampe, pokial tym nikoho neohrozuju - nepotrebujem si robit zo vsetkeho zaludocne vredy.
    A k tomu zarobku - taky drahy mobil, pokial viem, zatial nevyrobili.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný povedal(a)... @ 6. októbra 2010 7:57

    mozme byt pocteni, pise sem sam Bill Gates :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!