09 mája 2010

Pekne, čiaroslepo

príspevok nám poslal Tyler Durden

Miesto činu:
Nitra, parkovisko nákupné centrum Mlyny
Dátum: 28.4.2010, 18:25
ŠPZ: NR957FG
Indikácie: Čiarosleposť
Značka auta: Mercedes Benz E-Klasse
Diagnóza/K fotke autor píše: Blondínka vo veku okolo 22 rokov, ktorá si vôbec nerobila hlavu z toho, že to na prvýkrát nevytočila zrovna ideálne. Však čo..?! A prečo by ste mali uverejniť môj príspevok? Mám tento blog veľmi rád, hádam to ako dôvod stačí. :-)

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

12 komentárov:

  1. Blondynka to urcite nebola, tak si aspon nevymyslaj.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa čoho "vieš", že to nebola "blondynka"??? ...podľa píp, alebo píp?!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Láska sa dá vyjadriť i iným spôsobom. Nemyslíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No lebo viem. Soferoval kamarat a ja som bol spolujazdec.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sa nehanbis za takeho "kamarata" ? alebo sa ho bojis?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Preco by som sa mal? Ja parkujem rovnako

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to musis byt poriadny sedlak

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nie, preco? Vela rozumnych ludi tak parkuje. Pokial vidim ze je plnka na parkovisku tak zaparkujem normalne, aby som neblokoval 2 miesta. Ale ked je volnych miest 50, tak ked zaberiem 2 tak to neovplyvni obsadenost parkoviska.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. este ako si to vies obhajit :) nastastie asi nemas casto vychadzky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty si debil...pre takych ako ty mam v aute ocelovu tyc...
    "Ale ked je volnych miest 50, tak ked zaberiem 2 tak to neovplyvni obsadenost parkoviska."

    OdpovedaťOdstrániť
  11. teraz pre koho mas tu tyc? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ocelovu tyc v kamerami strazenom parkovisku, a ze kto je tu potom jebo

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!