08 apríla 2010

Invalid na audi

príspevok nám poslal sninčan

Miesto činu: Snina, Tesco
Dátum: 26.3.2010, 12:00
ŠPZ: SV200AR
Indikácie: Parkovanie na mieste pre invalidov
Značka auta: Audi
Diagnóza/K fotke autor píše: Mentálny invalid parkuje čo najbližšie ku vchodu.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. asi sa boji o ten svoj stary srot

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierný kukláč8. apríla 2010 o 16:36

    Ta starý ale výkonný to je AUDI S8 a to nieje žiaden šrot! ! Ale takto zaparkovať nemusel ! !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako vies, ze nema povolenie tam stat? vodic audi nemoze byt invalid? ci je to len zavist ala vidim audi na mieste pre invalidov, odfotim ho bez toho aby som si to preveril, vyvesim na net a spravim z neho kkta lebo som ja sam zavistlivy kkt??

    ...mam pocit, ze som trafil do cierneho...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No už vidím, ako chromý invalid vlastní 12 ročné Audi S8 s takmer 400 koňmi pod kapotou a má otrasnú tunningovú koncovku výfuku so zrkadlovou EČV. Hahaha ! Dávno som sa tak nenasmial, ďakujem Ti Anonym z 12 apríla 1:17 času.

    Stavím 1000 euro (slovami tisíc euro)
    že je toto indivíduum je fyzicky zdravý jedinec, len pánbožko mu trochu ubral z tej duševnej stránky.

    Však by nevedel vypočítať 1200 mínus 290.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!