17 decembra 2009

Polýcia parkuie (65) - ďalší hladní drábi v zákaze

príspevok nám poslal abo

Miesto činu: Bratislava, Banskobystrická ulica
Dátum: 11.12.2009,12:02
ŠPZ: BA914MP
Indikácie: Parkovanie na vyhradenom mieste/zákaze parkovania
Značka auta: Škoda Fabia
Diagnóza/K fotke autor píše: "Polycajné" auto opäť parkuje na zákaze len preto, aby sa polycajti mohli v kľude najesť v reštaurácii Divný Janko. Toto tu je každý deň!

A jasné, policajné auto musí byť v dosahu - bla, bla bla. Drábi sa vždy majú na čo vyhovoriť.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. prosim ta, naozaj nam to staci vidiet raz. to ze chodis kazdy den okolo nam je uplne jedno. senzaciu z toho uz nespravis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiez si myslim, ze toto uz nie je senzacia, ale ja som za, nech su tu vycapeni denno denne a na tom istom mieste...aspon vidno ich arogantnost a "uctu" k tomu za co vyberaju pokuty. aj ked s takto stojacimi policajtami som mal celkom usmevnu prihodu, ked parkovali podobne a dovolil som si ich upozornit, ze parkuju na zakazanom mieste, kde mi "slusne" odpovedal ten z dvojice co vedel asi rozpravat, ze boli na sluzobnom zasahu, na co som poznamenal, ze som sedel za nimi v divnom jankovi ;) taky vyraz tvare ake nahodili by som doprial kazdemu, ale nezabudli sa ma spytat, ze aky mam problem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podla ludi ktori maju IQ < 70, policajti zasahuju len s hukackami a majakmi ... no jo. A k tej foto ... no kde to mali odparkovat??? Ved je vsetko plne. A keby to nechali aj na prechode ... maju na to pravo podla zakona. Ono v zivote plati ... to co robim ja, to mi najviac vadi na ostatnych ...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!