15 decembra 2009

Do roboty Ťa nepustím!

príspevok nám poslala danka

Miesto činu: Košice, Jesenná
Dátum: 8.12.2009, 8:05 ráno
ŠPZ: TV341BS
Indikácie: Blokovanie iného auta
Značka auta:
Diagnóza/K fotke autor píše: Idem ráno do práce, autom, alebo skôr pešo? Akože sorry Trebišov, ale vaše šoférske perličky v Košiciach sa nedajú s ničím porovnať. Niekedy som si myslela, že aspoň parkovať viete, ale neviete! Takže dikes za dávku ranného stresu.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

2 komentáre:

  1. Co mal zatiahnutu rucnu brzdu? Ak nemal, nie je problem. Pridi sa niekedy pozriet do Petrzalky napr. na Nam.Hraniciarov, tam musia miestny casto potlacit aj 5 aut aby mohli vyparkovat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som dnes kvoli takemu mrzol hodinu na parkovisku, takto zaparkovane, zabrzdene vsak co ostatni si asi maju vrtulniky kupit nech mozu kolmo hore odstartovat tak prisli mestski policajti, ti zavolali odtahovku, odtahovaci povedali ze ho nemozu zobrat lebo to miesto nie je vyslovene oznacene ako parkovisko a parkovacie miesto aj ked som stal na parkovisku na sidlisku ale nie je tam tabula pri vjazde "P" a nie su nakreslene ciary a vtom prisla madam ze co sa deje, ze vsak je normalne tam tak parkovat a ze ona nemoze nechat auto odbrzdene lebo sa neda zamknut potom a bla bla sa mi nechcelo pocuvat tie slepacie vytrusy, siel som vymrznuty do prace a pani policajti to tam s nou doriesili...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!