10 decembra 2009

Ach jaj ...

príspevok nám poslal Anakin

Miesto činu: Bratislava, Plynárenská ulica
Dátum: 3/12/2009
ŠPZ: SN600AS
Indikácie: Blokovanie parkoviska
Značka auta: Volkswagen
Diagnóza/K fotke autor píše: Toto parkovisko (tankodrom) sa nachádza pri troch veľkých kancelárskych komplexoch kde je ráno veľký problém zaparkovať. To však nebráni tomuto "vodičovi" z SN aby sa postavil rovno na vstup do vnútornej časti parkoviska, kde sa nachádza daľších asi 15 parkovacích miest.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

9 komentárov:

  1. Tak ja by som teda nechcel byť jedným z tých 15 vodičov. Neviem ako Anakin, ale ja v aute gumáky nenosím ! (V tej vode na tankodrome bez nich asi suchou nohou nevystúpiš) :-)) Ináč o 100 metrov po Plynárenskej (smer k BBC1) je parkovisko, ktoré som ešte NIKDY nevidel plne obsadené.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na tom nic zle nevidim... neviem kto by parkoval vtom "rybniku"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie su ciary...a ten co nieje domaci nevie, ze na mieste kde sa postavi, zablokuje 15 dalsich...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi fotograf si chcel začlnkovať, alebo zachytať ryby v tom "rybníku". Parkovať tam určite nechcel. Alebo mi chce nahovoriť, že je taký blázon. Zasa sa niečo ohromne podarilo. Fotka hovoriaca o fotografovi i o administrátorovi akí sú to primitívi.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mam kancelarske okno s vyhladom na toto parkovisko. Ten rybnik je len na zaciatku, staci ho prejst a zaparkuje pohodlne asi 8 aut. (15 ako tvrdi autor je trochu prehnane). A nikto z nich nenosi v aute gumaky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mam dotaz k prvemu anonymovi Anonymný povedal(a)... @ 10. decembra 2009 8:46:

    NIKDY si nevidel plne obsadene parkovisko v tom smere? :) Tak utekaj teraz ale kludne mozes prist aj zajtra a garantujem ti, ze po pol osmej uz mas problem zaparkovat kdekolvek...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vysvetlenie: Anonymný povedal(a)... @ 14. decembra 2009 12:59
    Spomínané parkovisko asi myslí to platené oproti trinity. No ale ochota platiť za parkovanie je nulová :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To platene parkovisko stoji viac ako platene parkoviska v uplnom centre Viedne. Toto nie je ani len uplne centrum Bratislavy!!! Keby neboli prevadzkovatelia platenych parkovisk v Bratislave taki nenazranci, v pohode by sa aj to parkovisko zaplnilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. k tej ochote platit za to parkovisko....uprimne vam poviem, ze radsej ako ist do podzemnej garaze zaparkujem ako "debil" niekde na tankodrome a pod...par krat som uz dostal aj papucu od chlpatych, ze som si dovolil zastat pred prechodom pre chodcov (nejdem sa vyhovarat, priestupok to je, aj ked je to cisto na vyberanie pokut) a radsej raz za dva-tri tyzdne zaplatim 20 eur pokuty ako uzasny cennik v garazach....1 euro prva hodina a kazda dalsia 2 eura....pri osem hodinovom pracovnom case ma vyslo parkovanie cca 15 eur, za tyzden to je 75 a za mesiac cca 300 eur...takze pri takomto parkovnom je moja ochota platit nulova...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!