14 októbra 2009

Som autobusár a mám povolenie na parkovanie v protismere

príspevok nám poslal miki

Miesto činu: Púchov, 1. Mája, autobusová zastávka
Dátum: 8.10.2009, 10:30
ŠPZ: nerozpoznaná
Indikácie: Parkovanie v protismere a na zástavke MHD
Značka auta: Citroen
Diagnóza/K fotke autor píše: Som autobusár a mám povolenie na parkovanie v protismere - kuriér UPS si odstavil auto na zástavke BUS a ešte k tomu v protismere, asi musel mať dôležitú donášku.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

11 komentárov:

  1. Buďme tolerantní, ako mal vodič zásielkovej organizácii doručiť zásielku adresátovi keď nevedel odparkovať pred miestom doručenia. Tieto zásielkové organizácie doručujú zásielky väčších váh, preto hľadajú čo najbližšie miesto na odstavenie vozidla, aby ťažké zásielky nemuseli nosiť z veľkej diaľky. Neuznávam preto príspevok autobusára, nakoľko doručovateľ určite na odparkovanom mieste stál len na dobu potrebnú na doručenie zásielky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je sice pekne co je napisane v prispevku nadomnou a zvacsej casti suhlasim ale zastavit na autobusovej zastavke a este v protismere ? no nehnevajte sa na mna ale to je trochu moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nic v zlom ale na fotkach je vidiet ze nesotji na zastavke ale prednou alebo lepsie povedane tesne za nou jedine co treba spravit je aby autobusar zastavil o pol metra skor je to to iste ako ked polovica z vas niekoho vyhadzuje na zastavke MHD a zavami akurat pride autobus , a sami viete pokial nestojite v strede zastavky aj autobusari to toleruju. Mimo ineho skuste si jeden den prace UPS v bratislave abo inom vcsom meste.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento UPSkar neparkuje, len vyklada tovar. toto uz je moc fotit kurierov.. nie ? (kazdy predsa vie, ze su tam max 2-3minutky)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mozno nestoji priamo na autobusovej zastavke ale je to komicke ze cez taku frekventovanu cestu prebehol do protismeru a dovolil si vylozit tovar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dobre, vykladá tovar.. ale bočné dvere má smerom k ceste a sú zatvorené a tie zadné takisto, tak kadiaľ ten tovar vykladá?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. asi už je u zákaznika vy chytre hlavy. som zvedava keby ste bol ten zakaznik vy:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja by som sa chcel opytat tuto vyssie pisuceho kolegu, ze je komicke na tom ked stoji v protismere? :) ako vidno z fotky tak na druhej strane sa nedalo zastavit bez toho aby blokoval jazdny pruh. tak zastavil oproti a isiel odniest zasielku. myslim, ze takto zavadzia najmenej ako sa da, lebo sa ani neotacal ani necuval, ani nestoji v jazdom pase. a autobusar(aspon kazdy normalny) mu to prepaci.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. podobneho som dnes v ZA videl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. takéhoto som videl nedávno na 50-tke predbiehať asi 110 km/h - hlavná cesta pomedzi sídlisko, plno nesemaforových prechodov, chodcov, ale o 500 metrov už poslušne čakal na červenú so všetkými dobehnuvšími, čo šli 50 km/h. Žiadna výnimka, videl som podobné už stovky ráz. Dodávkari sú najväčšie hovädá - "ja sa ponáhľam, mám vela zákaziek do konca pracovnej doby, tolerujte moju nebezpečnú jazdu 24/7, ale ja nebudem nikdy tolerovať vašu túžbu po bezpečnosti a poriadku".

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aku spz ma ta suzuki?? :) Mozno som to aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!