14 októbra 2009

Parkovanie v križovatke a policajná story

príspevok nám poslal bruti

Miesto činu: Lučenec, križovatka Osloboditeľov - L. Svobodu
Dátum: 08.10.2009 08:00
ŠPZ: LC250BR, LC440BI
Indikácie: Parkovanie v križovatke
Značka auta: BMW, Opel
Diagnóza/K fotke autor píše: Prečo mi vadí, že tam stoja? Zužujú cestu, bránia vo výhľade do križovatky z ktorej je už aj bez aut zlý výhľad kvôli nádobám na smeti. O tom už ani nehovoriac, že opel stoji v protismere na chodníku, bmw nie ja na 5m a dokáže parkovat naraz na dvoch miestach - križovatka a chodník. Kedže hlavne to BMW tu parkuje z 10-tich 9krát, rozhodol som sa s tým niečo urobiť. Zavolal som mestskej polícii, no zaskočilo ma, keď sa ma pýtali na ŠPZ tých áut.

Hneď overovali či to nie je auto s troma rovnakými číslami na ŠPZ. Kedže polícia sa neukázala ani po 30 minútach, znova som zavolal a oznámili mi, že nemajú čas zaoberať sa teraz s autami. A čo keby tam stála škodovka? Mala by papuču ešte aj na rezerve. Okolo 8:30 už bmw odišlo, takže sa s tým zase nič neurobí.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

11 komentárov:

  1. ako nic v zlom ale taketo parkovanie je vo vacsom meste uplne normalne ako chapem ze je to proti predpisom a tak ale trosku sikovnejsiemu vodicovi to proste nevadi. Teraz sorry ze sa budem dako povysovat alebo co ale ja som Bratislavcan jazdim priemerne na tunajsie podmienky ale ked idem do Tornale k babke urcite vies de to je :-) kedze to vas kraj tak proste umieram v krizovatke ked nestojim 1 proste potrebujete tam 200m volnej cesty z kazdej strany aby ste sa zaradili strasne dlho sa rozkukavate v krizovatke. Napr tu sa da v pohode pichnut do krizovatky bez toho aby si dakoho ohrozil a budes pekne vidiet ci je volno abo nie. Este raz pripominam ze toto nieje utok len vravim ze treba sa naucit aj trosku sviznejsie jazdit na stopke tez nestojis pri znacke ale v krizovatke aby si mal rozhlad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzera to byt velmi frekventovana cesta, to auto tam musi strasne zavadzat. Alebo zeby zavist? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sa cudujem ze aj pri druhej krajnici nestoja auta. asi este nemate problem s parkovanim.

    inak to ze si policajti pytaju SPZ(ECV) je uplne normalne. robia to pri kazdom aute.

    blokovanie vyjazdu a vyhladu? prosim ta, nejazdi do mesta. tak ako vyssie spominal prvy koment. nikto sa nechce povysovat ze kto je lepsi, ale toto naozaj nie je ziadny problem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pre kristove rany, v takej krizovatke by som sa citil prehladnejsie ako v strede ihriska.

    autorovi prajem, aby sa ukludnil :-) toto nie je krizova situacia v takejto oblasti snad nechce jazdit 50tkou aby potreboval na krizovatkach prehlad. Ano, maximalne 30tka, ano na krizovatke zastavujem a pozeram sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Boze ved takto sa parkuje na sidliskach bezne.Kde maju ti ludia parkovat?Skoda ze pan autor nespravil fotky vecer alebo skoro rano,tak by sme videli ako je ten obrubnik okolo krizovatky zo vsetkych stran olemovany autami.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kurník šopa nikto to nevidel v skutočnosti a komentujete to! Hlavne bratislavčan, "šikovný šofer" ved tam jazdíte len podľa semaforov a bez nich ste v háji. Poznam to miesto a fakt je to nebezpečne. Ved aj v zakone je 5m od hranice križovatky ale to asi neviete.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No byvam nedaleko a som aktivny sofer..a niesom ako tvrdi pan z BA clovek ktory sa "dlho rozkukava" na krizovatke. A tiez sa nechcem povysovat, ale myslim ze ludia mimo BA su ovela lepsi sofer ako sofer z velkych miest viem o tom svoje, cim vacsie mesto tym vacsi blazni, ktori si myslia, ze jazdia "svizne" a potom ups...tukes tu, z lava buchnute, zprava buchnute tu odrate tu obite ale nechcel som o tom :-)) chcel som dodat, ze tam ked idete na hlavnu cestu, je fakt zly vyhlad a zas ked idete z toho kopceka na vedlajsiu tak nevidiet ci tam caka auto lebo cesta je zuzena vdaka tomuto BMW, cize celny naraz je isty...a ze sa nejazdi 50..heh myslim ze aj v 20km/h naraz je slusny. Ale je mi jasne ze toto auto nebudu mat zaujem nikdy pokutovat alebo zakazovat mu tam parovat..lebo domaci vedia koho je ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mysli si o nas co chces, mam ale pocit, ze vysvetlovat ti odkial su vodici co ja jazdia po BA a robia tuk sem tuk tam je zbytocne. vsade sa najdu blazni (keby boli len v BA, tak cele krimi noviny natacaju iba v BA) ale o inom som chcel.:)

    je pravda, ze osobne som nikdy nebol na tomto parkovisku, a je mi jedno koho je to bawor, ale povazovat toto za tazky vyjazd je smiesne.

    tu na sidliskach je bezne, ze vychadzas z parkoviska "o spetaky", predtym si samozrejme poodlacas nejake auta,aby si sa vytocil z boxu vobec, a rozhlad mas tak na 2m, vlavo v pravo(vtom lepsom pripade) a za 15 rokov co tu byvam sa tu nehoda nestala. preto takyto vyjazd ma luxusny rozhlad a vobec ho nepovazujem za problemovy.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zijem v Prahe uz 4 rok a jazdim po meste autom dost dlho takze mi nemusis obasnovat vychadzanie "o spetaky". Ale velmi silne to hodnotis, ze je to v pohode. Tak ked ti je vsetko jedno a si asi velmajster jazdenia po sidlisku tak si tam niekedy zajdi a prejdi si tou krizovatkou...ok? Uz neraz tam boli oskrete auta co len tak tak zabrzdili lebo od tych kosov nevidis ci niekto caka a dava prednost a ten co stoji za kosmi na odpadky nevidi ci nieco ide zhora..cize musi kusok vyjst do krizovatky, ako sa to klasicky robi nie? Lenze toto auto je este na dobrom zabere on zvykne parkovat cez vikendy ked som doma niekedy aj kapotou dobrych 15-20cm priamo v krizovatke a to sposobom ze ak ides z kopac a odbacas na vedlajsiu cestu a z vedlajsej caka auto tak jednoducho nezabocis a musis pustit auto z vedlajsej. A co mi dristas o sidliskach a parkovani tam? Na sidlisku zijem 22 rokov a nikdy sa neparkovalo -V KRIZOVATKE- ak sa to robi u vas tak neviem kde zijes nakolko som rok zil aj v Petrzalke a s tymto som sa nestretol ani tam. A tebe je jedno koho je to auto? Tomu verim, ja som to myslel tak ze ten policajt mu pokutu neda lebo skoncil. Vid priklad u vas v Blave kde policajt dal papucu panovi "nespravnemu" a prisiel o odmeny na cely rok. Pekny den.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Plus priznam, ze na tych fotkach to vyzera pomerne zvlastne pretoze tie fotky posobia nejakym roztiahnutym dojmom. Ak budem doma a podari sa mi to pofotit dam to sem ok? Ta cesta nie je taka siroka a ten panelak za nou nie je taky uzky a natoahnuty, cize myslim, ze ked si to nikdy nevidel, tvoj dojem rusi kvalita zaberu resp. jeho "natiahnutost" takto to vyzera ze by sa na tu krizovatku zmestil aj kruhovy objazd ale nie je to tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Je to bezna prax policie - pokial tam zavolas, ze niekto niekde zle parkuje, a podobne - vypytaju si SPZ vozidla. Pretuknu to cez system a ked je to ich "znamy" - tak ta odignoruju, ze su na vyjazde, atd...! Pomahat a chranit - svojich znamych !

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!