02 júna 2009

Premyslené Porsche blokovanie

príspevok nám poslal phill

Miesto činu: Trenčín, Námestie sv.Anny (za Centrumom)
Dátum: 02.04.2009, cca. 14:39
ŠPZ: TN00001
Indikácie: Premyslené blokovanie ostatných áut
Značka auta: Porsche Cayman
Diagnóza/K fotke autor píše: Určite jeden z tých snobských ľudí čo pracujú v Sporiteľni na námestí v TN. Načo parkovať na vyhradených miestach, nech to každý vidí čo to stojí.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. Pozri a vidis. Aj cislo mu museli dat take, aby si ho zapamatal. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veru toto nebude nejaký mentálny atlét. Značka ľahká aj pre žiačika prvej triedy a to parkovanie tiež svedčí o jeho intelektuálnych schopnostiach. Len ma stále trápi otázka že až na nejaké výnimky - čím drahšie autá tým väčšie parkovacie vylomeniny. Žeby súčin ceny auta a intelektuálnych schopností bol vždy konštantný?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, na to staci klincom dookola a uz by tak druhykrat nestal. Aspon nie za kufrom mojho auta :o).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je Marianove Gaborikove. Musim povedat ze som ho uz videl viackrat aj s papuckou takze sa s nim nejebu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gaborik negaborik z čerešne dole
    gaborik dole dole

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja by som poveda, ze je to nasratý klient SLSP, ktorý nemal kde zaparkovať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!