15 mája 2009

Na toto parkovanie je každý nadpis krátky

príspevok nám poslal logistika

Miesto činu: Košice, Hemerkova ulica
Dátum: 09.05.2009, 03:15
ŠPZ: KE913FC
Indikácie: Blokovanie cesty a maximálne zlyhanie zmyslov
Diagnóza/K fotke autor píše: Kvôli takýmto k... a jemu podobným sa ráno zobúdzam na klaksóny zásobovačov pečiva do neďalekého obchodu, smetiarov, čo sa nemôžu dostať ku kontajnerom a širším autám. Ani nechcem vedieť ako by prešla sanitka či požiarnici v prípade potreby.

Hlavne ze jedna z fotiek bola urobená z voľného parkovacieho miesta!!!! Len treba vedieť nacúvať.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. to ze si to fotil z volneho miesta este neznamena ze to miesto tam bolo ked prisiel :) na taketo poznanie snad netreba vysoku skolu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto nie je idiot, toto je kokot.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ak by som bol akokolvek nuteny takto nechat auto (co som este nikdy v zivote nebol) tak by som sa aspon o 2-3 hodky vykuknutim z okna presvecil, ci sa nieco neuvolnilo. Asi ani na to netreba vysoku skolu. Ale vidim ze kokotov sa aj na fore vela stretne...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je vidno, ze ludia ktory tu maju nazory ako treba kukat 3 hodiny z okna a potom ist preparkovat, chodia bud domov velmi skoro a nemaju problem parkovat pod oknami, alebo byvaju nie na vidieku ci maju vyhradene miesto a podobne.

    napr. ja by som kolkokrat zaparkoval lepsie alebo to isiel preparkovat.
    1)bohuzial nemam okna na parkovisko
    2)velmi casto vecer je miesto az niekde dalej od baraku
    3)vacsinou som tak unaveny ze idem spat

    kedysi som tiez rozmyslal ze kde necham auto(aby mi ho netukli atd) teraz je situacia taka, ze pokial sa da okolomna preist som spokojny. a takto to vyzera na vacsine velkych sidlisk.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!