21 apríla 2009

Omšové parkovanie - part 4


príspevok nám poslal mišo

Miesto činu: Dolný Kubín, okolie katolíckeho kostola
Dátum: 12.4.2009, 10:30
ŠPZ:DK389AE, DK272AR, DK530AM, DK418AU, DK646AT, DK396AM, DK979AP, DK529AT, DK157AK
Indikácie: Parkovanie všelikde
Diagnóza/K fotke autor píše: Pri kostole je nemocnica, pred ktorou je zastávka autobusu a prechod pre chodcov - ideálne miesto na parkovanie. Myslím, že netreba ani zdôrazňovať, že s kočíkom nemáte šancu. Nemýľte sa, v DK nepoužívame na linkách MHD Smarty a Octavie, to sú len ďalší ignoranti.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

4 komentáre:

  1. Ja ist cez ten prechod s kocikom tak im tie auta s tym kocikom doskriabem!!!! =))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kto pozna toto okolie vie, ze smerom k stanici je krizovatka (hned pod kostolom) a tie auta stoja aj v zakaze zastavenia co soferom iducim od ulic: odbojarov-sturovej-mierovej... znemoznuje vyhlad. Neskutocne ma nasralo, ked som vychadzal na hlavnu a nejaky "schumacher" iduc "50" (niesom si isty ci na brezovci nieje zona 40-ka) Zavolal som "strazcom poriadku" a na moj podnet mi povedali ze je tam birmovka... Po pol hodke som sa vracal spat a ziaden policajt, ziadna papuca... Skuste si ist autom na namestie do mototechny po sadu pneu. Budu tam prv nez vystupite!! ZMRDI

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čo potom alej slobody a vychádzanie od elkopu. Tam kvôli parkujúcim nieje rozhľad nikdy. A pritom je tam praširoký chodník kde by sa dalo zaparkovať a nechať 1,5 metra pre chodcov. A pokutu tam nedostal nikto nikdy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. marek ak si si nevsimol uz asi 5 rokov tam je zrkadlo:D na tej alejke:D v ktorom vidis ci ide auto z jednej alebo druhej strany

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!