28 apríla 2009

Ach tí naši sedliaci

príspevok nám poslal miro

Miesto činu: Košice, parkovisko na Moldavskej 8, súdradnice 48.707386, 21.247430
Dátum: 21.04.2009, 7:49
ŠPZ: KS534BR
Indikácie: Parkovanie nakrivo a blokovanie parkoviska
Diagnóza/K fotke autor píše: Cele ráno by som mohol behať po tomto parkovisku a vždy by som mal čo poslať. Tento sedliak ma dojal úplne a keďže som to mal po ceste tak som ho sfotil. Mimochodom na tomto parkovisku mame veľký problém s parkovaním bohužiaľ asi tak 1/3 parkujúcich sa tvári že sa ich to netýka.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

6 komentárov:

  1. Mimochodom parkoval takto cely den este aj o 16:30 ked som odchadzal z roboty.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nich v Gynove to tak. To ty sa tomu nerozumies, to tak ma byt :-))))))))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. však to nemuselo vzniknúť z jeho viny, stačí, že zaparkoval pri niekom a potom odišiel a prišiel iný...toto je blbá fotka, ty sedlák z KE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. privelka nahoda, aby obrovska medzera takmer tak velka ako sirka auta vznikla na oboch stranach :-) skutocne nahoda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mozno tam parkovali 2 motorky ;]

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ludia, ja po tom parkovisku chodim denno denne...lebo tam pracujem. A vzdy sa tam daju taketo veci vidiet. Ale ako kolega-vodic konstatoval, uz neraz sa mu stalo, ze musel zaparkovat vedla niekoho, ten potom odisiel a ked sa kolega vratil a videl ako stoji jeho auto, sam sebe si zanadaval, ze jak sa to postavil...lenze rano nemal na vyber...

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!