04 januára 2009

Žeby čiaroslepí mali nárok na parkovanie pre invalidov?

príspevok nám poslal viktor
Miesto činu: Košice, OC Galéria
Dátum: 20.12.08
ŠPZ: KE500GG
Indikácie: Čiarosleposť a blokovanie invalidov v jednom.
Diagnóza/K fotke autor píše: Posielam ďalší príspevok do klenotnice. Dna 20.12.08 som bol nakupovať v košickom OC Galéria. Parkoval som na parkovisku na streche OC. Keď som sa vracal, videl som takto zaparkovaný trojdverový luxusný Mercedes s SPZ KE-500GG. Takýto stupeň arogancie a debility môže vzniknúť len v nejakom vygumovanom mozgu neohrozeného mafiasnika. Auto parkuje kolmo na parkovacom mieste pre invalidov a čiastočne zasahuje aj na druhé miesto pre invalidov. A stoji pri kasíne, takže si myslím, že majiteľ bol v ňom, lebo vchod do Galérie je asi o 30m ďalej.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

7 komentárov:

  1. mafko bafko
    klincom po kapote je slaby trest

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nikto ti nedava pravo brat si vykon prava do vlastnych ruk. Takze skrabat po aute NIE je riesenie, pretoze RAZ si niekto voci tebe moze uplatnit take iste pravo len preto, ze ten niekto bude mat pocit, ze MUSI.

    Staci zavolat odtahovku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je ten magor čo sa hrá na mafoša, debilko Ondira

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Závistlive ku. chodte do pi. matere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A teraz si Ty nevzdelanec prečítaj, čo si myslím o Tvojom komentári ja, ktorý som tam parkoval... Keby si viac pracoval a menej závidel, kúpiš si aj ty...Keby si nemal vlčiu tmu na očiach, zrátal by si tých dverí na aute 4, s tvojou logikou 5, ale možno by si prirátal k tomu aj strešné okno. Keby si tam stál viac, ako 30 sekúnd, asi by si ma uvidel stáť vedľa, keďže ja na rozdiel od Teba invalidov podporujem a nezaberám im miesto - auto bolo naštartované... Keby si zbehol do predajne Mercedes a dal si urobiť štatistiku, asi by si zistil, že túto značku jazdí gro mafiánov snáď iba v Rusku, chvalabohu si ju môžu dovoliť aj slušní ľudia dnes. A na záver - keby si niekedy narýchlo nehodil do smetnej bedne preukaz ŠTB, asi by si riadky v podobnom duchu anonymne ako teraz písal na Krajský výbor komunistickej strany. Vďaka demokracii sa tu môžu vyjadrovať aj takí ako Ty.

    Odkaz ďalšiemu prispievateľovi: neviem, kto je Ondira, ale ty sa urážaš sám...

    Chlapci, radšej pracujte a nestrácajte čas vypisovaním blbostí... Prajem pekný deň :)
    Miro
    P.S.udeľujem Ti cenu logiky - na Mercedesoch jazdia iba mafiáni, všetci, čo parkujú na streche Galérie chodia do kasína a ja som asi rozpútal 2.svetovú vojnu...z Teba by bol iste pekný rasista.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!