17 decembra 2008

Polýcia parkuie XXI - chodníky patria len mužom zákona

príspevok nám poslal chorche

Poznámka pre blbcov a rýpalov: tá chyba v nadpise je tam naschvál. Ak ste to nepochopili, je to Vaša chyba.

Miesto činu: Bratislava, roh Lermontovovej a Štefánikovej (priamo pred policajným riaditeľstvom BA-Západ)
Dátum: 22.10.2008 , 17.40
ŠPZ: Ba968PU
Indikácie: Blokovanie chodníka
Diagnóza/K fotke autor píše: Niet čo dodať, pani s kočíkom musí ísť takmer po ceste.

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

8 komentárov:

  1. by som velmi rad vedel akemu vysluchu bol podrobeny fotograf po vystupeni odfoteneho organu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto foto by si vyžadovalo riadne vysvetlenie, takto zafotiť policajtov napr. pri nejakom zákroku alebo riešení akejkoľvek záležitosti je fakt drzé, byť na ich mieste by som fotografovi prinajmenšom šľapil do tváre...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozor,

    podľa nálezu Ústavného súdu musia policajti, ako verejní činitelia strpieť svoje filmovanie/fotografovanie v čase svojej služby.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 2 emzetperx : prosiiiiiiiiim? to som fotil ja. robim to bezne, nech si zvykaju, ze ludia si ich vsimaju a nemaju na nich cisto nekriticky pohlad. preco by si mi "slapil do tvare?" ze som odfotil auto, ktore ti nepatri a mam na to plne pravo. prosim,slapni,a le bude to zrejme posledna vec co urobis este v sluzbe...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a 2 zippo, ziaden vysluch nebol. asi su si plne vedomi, ze parkuju jak chmulovia, len su prilis lenivi na tom cokolvek menit.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to anonym : a pýtal si sa ich prečo tak stoja (ten dôvod ma fakt zaujíma) ??? Ak si mal odvahu odfotiť ich, tak dúfam, že si mal odvahu sa ich aj spýtať, že prečo tak stoja....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. preco tak stoja? no nepotreboval som sa pytat,rovnako ako sa nepotrebujes pytat kazdeho hnupa,co stoji na trave, ze preco tak stoji. kedparkuju dva metre od vchodu do svojej budovy a jeden tam stale flegmaticky sedi, tak jediny akutny dovod siviem predstavit, ze sofer nutne potreboval potrebovat a nemal cas to zatiahnut ako slusny clovek. ono hento miesto je pre nich na statie myslim aj vyhradene, takze je to len o tom, ze to tam pichol najjednoduchsie ako sa dalo. bezne parkuvavaju tam pred budovou uprostred stvorprudovky na vysrafovanom,mam sa ich nabuduce spytat, ze preco?
    .
    chorche

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chodievam tadial a rovno vam pani poviem, ZE takto zaparkovane by mi vadi najmenej. Horsie je ak parknu rovno na Stefanikovej v jazdnom pruhu. To je uz potom skutocna sranda, ked sa auta snazia ich obist, naviac, kusok vpravo od toho auta je zebra.

    Nedavno mesto osadilo tie kovove stlpiky po Stefanikovej, takze miesto parkovania na chodniku, stoja nielen policajti ale kazdy co ma nafukane gumy ROVNO na Stefanikovej. RAZ neviem CO je lepsie.

    Ako chodcovi mi na tom chodniku vadia skor vsetky tie stlpiky, tabule a ine pevne prekazky, ktorych tam je neuveritelne vela.

    Inak hned za rohom ma neidentifikovatelny subjekt zakrizovanych 6 parkovacich miest. Nie je tam ziadny nazov firmy, takze to budu miesta statnej spravy. Obvykle su tie miesta trvale neobsadene.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!