07 júla 2017

Oni sú najdôležitejší


Miesto činu: Bratislava, Porubského
Dátum: 28.6.2017, 13:40
EČV: BA885IU
Indikácie: Zákaz zastavenia, parkovanie v protismere
Značka auta: Renault
Diagnóza/K fotke autor píše: Prišiel som smerom od Godrovej ulice a tento renault tu takto stál. V ňom sedela pani. Zatrúbil som na ňu. Vyšla z vozidla a opýtala sa ma, čo chcem. Požiadal som ju, aby posunula auto dopredu, že chcem vojsť do ulice. Jej odpoveď ma úplne dostala. Že sa nikam neposunie, čaká na manžela a môžem ju obísť po chodníku, kde bolo medzi jej autom a plotom tak miesta akurát. Nie, že by som to nezvládol, ale nahnevala ma tá arogancia, že ju vôbec nezaujímalo, že porušuje hneď dva predpisy, stojí v protismere a na zákaze zastavenia. Keď som si to šiel odfotiť, vyšiel už aj jej manžel a bol tiež arogantný, že oni tam stoja pravidelne, že prišiel zvrchu a nemá kedy chodiť pozerať dolu, či je tam značka zákaz zastavenia.
Váš podpis: Gogo

___________________________________________________________________
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU

3 komentáre:

  1. Takýmto ľuďom by som hneď bral vodičák. Viem že by to bolo prísne ale načo ho vlastnia keďže nepoznajú predpisy a bol by v tom započítaný aj trest za blbé reči. A tiež sa tam mohla udiať situácia že by potrebovala tade rýchlo prejsť sanitka alebo hasiči a to už by som naozaj riešil minimálne vysokou pokutou s odobratím vodičského oprávnenia na dva roky ak by som mal takú moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No čo, keby prišla sanitka alebo hasiči, tak sa dozvedia, že : "Nikam sa neposuniem, čkám na manžela a možete ma obísť po chodníku."

      Odstrániť
  2. Prečo platí zákaz zastavenia a státia v protismere? Práve preto, aby sa nikto nevyhováral, že nevidel značku. A žltá čiara je týmto arogantným #@?!{* tiež neznáma.

    OdpovedaťOdstrániť

Vulgárne, urážajúce a reklamné komentáre budú vymazané!