50 € bez garancie parkovacieho miesta
___________________________________________________________________
Nová parkovacia politika Bratislavy počíta s tým, že v každej časti mesta budú môcť miestni obyvatelia parkovať s použitím tzv. rezidentnej karty za poplatok 50 EUR ročne. Mesto vám ale negarantuje, že pred svojím domom miesto aj nájdete. Ak je na ulici 400 miest na parkovanie, ale poplatok za kartu uhradí 600 obyvateľov, 200 z nich nebude mať kde zaparkovať napriek tomu, že za to zaplatili! Navyše rezidentná karta vám bude platiť iba v mieste bydliska a nie v celej Bratislave!
Môžete prísť až o 168 eur mesačne
Ak vaše auto používate na cestu do práce alebo z iných dôvodov pravidelne cestujete do inej časti mesta, Magistrát pod vedením Milana Ftáčnika majú pre vás pripravené ďalšie nepríjemné prekvapenie: za parkovanie v inej časti Bratislavy si priplatíte 1 euro za hodinu státia. A to aj v prípade, že ste si za parkovanie vo svojej časti už raz zaplatili 50 €. V praxi to znamená, že za jeden deň parkovania (8 hodín) napr. v mieste vášho zamestnania zaplatíte 8 EUR, teda za celý mesiac (21 pracovných dní) to bude 168 EUR!
Hon na vodičov automobilov sa už začal
Doprava v hlavnom meste kolabuje už niekoľko rokov z dôvodu chýbajúceho nultého obchvatu, nosného systému MHD a poddimenzovaných cestných komunikácií. Namiesto toho, aby vedenie mesta tieto problémy akútne riešilo, označilo za vinníka vodičov. Vedenie mesta sa snaží opakovanými vyjadreniami proti vodičom áut poštvať zvyšok verejnosti a dopredu tak ospravedlniť spoplatnenie parkovania.
Nebuďme ako ostatní Slováci, ktorí neprotestujú a potom len nadávajú! Ukážme, čo si o novej parkovacej politike myslíme, v komunálnych voľbách!
----------------------------------------------------------------------------------
Zvýhodnenie Bratislavčanov je len zdanlivé, na nové parkovanie doplatia obyvatelia a zarobí na ňom súkromná spoločnosť.
Magistrát obhajuje celoplošné zavedenie plateného parkovania tým, že zvýhodní Bratislavčanov oproti cezpoľným. Obyvateľ mesta má totiž platiť „iba“ 1 euro za hodinu státia, kým návštevníci mesta budú platiť dvakrát viac.
Položte si otázku, ako Vás zvýhodní oproti súčasnému stavu ďalší poplatok, ktorý od Vás mesto bude pýtať, a hlavne, čo tým získate? Získa predovšetkým súkromná firma, ktorá poskytne tarifné vybavenie a celý systém vybuduje. V meste nám tak začne pôsobiť ďalšia eseročka, na ktorej zisk sa budú skladať všetci Bratislavčania! Zvyšok peňazí zhltnú režijné náklady ako nutnosť navýšenia počtu pracovníkov mestskej polície, aby bolo možné kontrolovať stojace vozidlá (a dávať pokuty...) a na sľuby mesta - výstavbu nových parkovacích miest, či rozvoj MHD - nezostane nič!
NAHLÁS CHYBU V PRÍSPEVKU
Okrem toho zanikne veľa voľných, pevne nedefinovaných, parkovacích miest, pretože bude možné parkovať iba na vyznačených vyhradených miestach pre spoplatnené parkovanie. Čiže v takej Petražalke rátam pokles počtu parkovacích miest o 30%.
OdpovedaťOdstrániťtento príspevok je čistá pravda , najlepšie z toho celého je , že aj keď si zaplatíš , zaparkovať nemusíš ( lebo jednoducho nebude kde ), takže pekný ďalší podvod na nás občanov platiacich dane...A vlastne je aj jedno , či budeme alebo nebudeme voliť Ftáčnika , Kňažko je tiež pekné číslo a Nesrovnal to už ajtak nesrovná...
OdpovedaťOdstrániť